sobota 27. apríla 2013

Fall 19

Dlhá a romantická. Viac o tejto časti ani povedať neviem, iba to, že si myslím, že by sa hociktorá z nás v priebehu sekundy menila s Nicole :D enjoyy&leave comment xx - Lav :)



*19. časť*

,,Láska, vstávaj," zatriasol mnou Harry a ja som opatrne otvorila oči.
,,Kde to sme?" povedala som ešte rozospato.
,,Preč od všetkých. Ďaleko. Na kamošovej chate," zasmial sa.
,,A kde je tá jeho chata?"
,,Asi pol kilometra cesty z tade," zaškeril sa, ,,zoženiem nám auto." Chcela som sa ho opýtať, v akom meste sme pristáli, no keď sme vyšli von, zistila som to.
Mexiko.
,,Ďakujem!" vykríkla som a silno ho objala, ,,ako si vedel, že chcem ísť sem?"
,,Povedala si mi to, trdlo moje," zasmial sa a ťukol mi do nosu. Potiahol ma do nejakej požičovne áut a lámavou španielčinou vysvetlil predavačovi, že potrebuje auto.
,,Mal si ma nechať hovoriť," pošepla som mu do ucha, keď sme smerovali za ním do garáže. Len sa na mňa zamračil a ukázal na jedno auto. Predavač mu dal podpísať nejaké papiere a Harry zaplatil. Podal nám kl'úče a obaja sme mu poďakovali. Nasadli sme do auta a Harry naštartoval.
Viezli sme sa ulicami hlavného mesta a smiali na plné hrdlo. V rádiu hrali len nejaké španielske pesničky, no aj tak sme si spievali.
Po pol hodine cesty sme zastali pred menšou chatou. Pomohla som Harrymu vybrať tašky a odniesť ich dovnútra. Bolo tam pekne, útulne a čisto. Úplne nám to stačilo. Prezliekla som sa do kraťasov a trička na ramienka a Harry tiež vymenil svoje rifle za kraťasy.
,,Zišlo by sa nakúpiť," zhodnotil, keď otvoril prázdnu chladničku, ,,ideš so mnou?"
,,Jasné," zasmiala som sa a preplietla si s ním prsty. Nasadli sme do auta a previezli sa naspať do centra. Niekde sme tam zaparkovali a vybrali sa na námestie. V nejakých menších potravinách sme nakúpili, Harry ma povozil vo vozíku a potom sme sa už len prechádzali po hlavnej ulici. Obdivovali sme domorodých mexičanov, fotili každý jeden detail.
,,Harry! Sombrero!" zakričala som a jedno si nasadila na hlavu, ,,ako vyzerám?" zapózovala som mu a on sa rozosmial.
,,Si tá najkrajšia osoba pod slnkom," povedal mi a zohol sa ku mne, aby mi mohol dať pusu. Ruka mu sklzla z mojho pásu na zadok a ja som sa rozosmiala.
,,Vezmeme si tieto dve," povedal predavačke, ukazujúc na moje sombrero a ešte jedno.
,,A vrátime sa na chatu, čo ty na to?" zasmial sa mi do ucha. Chytil klobúk a hodil predavačke niekol'ko bankoviek.
Sadli sme si do auta a zviezli sa naspať na chatu.
Hneď ako sme vošli dnu, Harry hodil nákup do rohu a uveznil ma medzi stenou a svojím telom. Perami mi prechádzal po každej časti tváre a na krku nechal výraznú značku. Spolu sme sa presunuli do spálne. Postupne ma začal zbavovať oblečenia a ja som za ním nezaostávala. Rozmaznávali sme sa svojimi vzájomnými dotykmi, slovami, bozkami. Chvíl'u sme mali pocit, že nikto okrem nás neexistuje a že jediné, na čom záleží je naša láska.

Na ďalší deň ma Harry zobral na pláž. Ja som si rozbalila lehátko, aby som sa mohla opal'ovať, zatial' čo Harry išiel do vody. No, vydržalo mi to asi tri minúty, pretože po chvíli na mňa začali dopadať vlažné kvapky vody. Zamračene som otvorila oko a pozrela na škeriaceho sa Harryho, ktorý stál pri mne. Z jeho tela ztekali kvapky vody a dopadali na mňa.
,,Poď do vody," usmial sa.
,,Nie," pokrútila som hlavou a naspať zavrela oči.
,,Drobec, poď," pošepol mi a dal jemnú pusu na líce.
,,Si studený," povedala som, keď sa jeho ruky dotkli mojich.
,,Mali by sme s tým niečo spraviť. Napríklad ochladiť aj teba," zasmial sa a vytiahol ma na nohy. S mojími protestami ma dostal do vody.
,,Hneváš sa na mňa, láska?" priplával ku mne.
,,Áno," odula som peru.
,,Čo mám spraviť, aby si sa nehnevala?" opýtal sa ma. Zdvihla som k nemu pohl'ad a diabolsky sa uškrnula. Položila som svoje ruky na jeho ramená a celou silno ho zatlačila pod vodu. Nečakal to, takže pod mojím nátlakom klesol dole.
,,To si nemala," pokrútil hlavou, keď sa vynoril, ,,nebolo to vtipné."
,,Mne to vtipné príde," povedala som so smiechom. Umlčal ma jednou pusou. Obmotala som mu nohy okolo pásu a hrala sa s jeho mokrými kučierkami.
,,L'úbim ťa drobček," pošepkal mi do ucha, ,,zniesol by som pre teba aj modré z neba. Neuveritel'ne si mi pomotala hlavu."
,,Aj ja teba l'úbim, macko moj," odpovedala som mu.
,,Ja som ti macko?"
,,Jop. V tvojom náručí mi je najlepšie," vtisla som mu jednu pusu, na čo on mne aspoň 100 ďalších.

,,Si pripravená?" opýtal sa ma spoza dverí kúpelne.
,,Sekundu," odpovedala som mu a napravila si šaty. V meste má byť nejaká akcia, tak tam ideme. Otvorila som dvere a usmiala sa na Harryho.
,,Si nádherná," povedal. Len som sa začervenala a on sa rozosmial.
,,Milady?" oslovil ma a nastavil svoju ruku, ktorú som s úsmevom chytila. Previezli sme sa do centra. Bolo tam dosť vel'a l'udí, no nám to nevadilo. Celý čas ma držal okolo pásu a ja som sa opierala o jeho hruď.
,,Nepojdeme ešte na pláž?" opýtal sa ma, keď sa predstavenie pomaly končilo. Prikývla som a išli sme z tamadial' preč. Harry nás odviezol k pláži. Dnu v aute sme sa vyzuli a potom sa bosí prechádzali po piesku. Občas nás vlny pošteklili na nohách a svojím šumom prerušili ticho, ktoré bolo na pláži.
,,Zatancuješ si so mnou?" opýtal sa ma zrazu.
,,Nemáme hudbu," odpovedala som mu.
,,Ale máme," uškrnul sa a objal ma okolo pásu. Ja som si položila ruky okolo jeho krku a pomaly sme sa začali kývať zo strany na stranu, pri čom mi on začal spievať do ucha Little Things.
,,O chvíl'u začnem byť namyslená. Stále mi hovoríš, aká som krásna a dokonalá a ako ma l'úbiš. Začínam si na to dosť zvykať," zasmiala som sa.
,,Ale keď ty si," odvetil mi. Znova som sa len začervenala a on sa roztomilo usmial. L'ahli sme si do piesku a sledovali hviezdu.
,,Milujem nočnú oblohu," pošepla som.
,,Ja milujem teba," odpovedal mi Harry a chytil ma za ruku, ,,aha, padá hviezda! Praj si niečo," ukázal na nebo, kde sa mihla hviezda.
Prajem si, aby sme mohli byť šťastní.

Zostali sme tam týždeň. Celý čas sme mali vypnuté mobily, neboli sme na nete a čo bolo najlepšie, Harryho nezastavila ani jedna faninka. Síce na nás pár dievčat pozeralo s neskrývaným záujmom, no netrápilo nás to. Čudovala som sa, že po nás nevyhlásili pátranie, no Harry povedal, že Liam vie, kam sme išli.

,,Ďakujem ti za nádhernú dovolenku," povedala som mu, keď sme zastali pred mojím domom.
,,Nemáš začo láska," odpovedal a pobozkal ma.
,,L'úbim ťa. Drž mi palce, aby ma Ed nezabil," zasmiala som sa, no vo vnútri som sa celá triasla.
,,Nemám ísť s tebou?" opýal sa ma.
,,Zvládnem to sama," odvetila som mu, aj keď som ho tam chcela mať so sebou.
,,Tak bež drobček," dal mi ešte jednu pusu. Vystúpila som a usmiala sa na neho s pokrčeným úsmevom. Zamierila som k bráničke.
,,Nicole?" oslovil ma ešte. Otočila som sa.
,,L'úbim ťa. Najviac na svete," poslal mi pusu a ja som sa usmiala.
,,Aj ja teba," odpovedala som mu a stlačila kl'učku na bráničke. Prešla som k vchodovým dverám a zhlboka sa nadýchla. No, vel'a šťastia - povedala som si a s výdychom otvorila dvere.

Nicole a Hazza na dovolenke :) x

5 komentárov:

  1. Jako vždy skvělé ;) A máš pravdu vyměnila bych si s ní místo :) muselo to tam být skvělé :D Už se těším na další xox

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wááu.. je to super.. teraz som to začala čitať a musím ti povedať, že tento príbeh je suprový :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uzasne to je uz sa tesim na dalsiu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalá čast, dokonalý príbeh proste woow :3 šup ďalšiu ;)
    - Łucia :)

    OdpovedaťOdstrániť