štvrtok 25. apríla 2013

Sosídž of laverz 1

Viete čo milujem? Hudbu, písanie a naše "inteligentné" rozhovory s Em. Vážne, ak by nás dneska niekto sledoval, pomyslel by si, že nie sme úplne v pohode (akoby nemal pravdu :D)... zas-tá-va-nia a stá-tia! :D a potom rehot jak o život... :DDD
Verili by ste, že keď som na 16:30 vystúpila z električky, tak som stihla prejsť na zastávku a som stihla bus, ktorý išiel na 16:28? Bitches, I'm wizaaard!! {:
Enjoyy&leave comment  xxx - Lav

*1. časť*

Z kuchyne som začula hlasný smiech. Fakt krásny budíček. Prudko som sa postavila, no vzápatí som to ol'utovala. V hlave tmi trešťalo ako o život. Asi som toho včera fakt nemala tol'ko vypiť. Otvorila som skriňu a vytiahla som z nej košel'u. Jeho košel'u. Šuchtavým krokom som zišla do kuchyne. Samozrejme, tam sedelo celé osadenstvo domu a nahlas diskutovali. No, nebolo to tak nahlas, ale teraz  mi v hlave tak trešťalo, že aj najmenší zvuk zabolel.
,,Aha, šípková ruženka sa prebrala," zasmial sa a ja som si mu sadla na kolená.
,,Tichšie prosím," zavrčala som, šúchajúc si uši.
,,Niekto to včera prehnal," zasmial sa Louis, vchádzajúc do kuchyne.
,,Louis, drž hubu," odsekla som a ďalej som si masírovala spánky. On sa len zasmial a začal prežúvať jeho raňajaky. Postavila som sa, zamierila som do kuchyne, kde som sa začala prehrabovať v skrinkách a hl'adať nejakú tabletku na zmiernenie bolesti.
,,Na," hodila mi jednu El. Vyzerala tak isto zničená ako ja.
,,Ďakujem," vybrala som ich z obalu a jednu som zjedla.
,,L'udia?" oslovila som ich, ,,čo sme včera porobili? Ja mám také okno, že si ledva pamatám, ako sa volám," zašomrala som.
,,Nechci vedieť," uchechtol sa Liam, ,,bola si tak opitá. Vlasne všetci ste sa úplne zrúbali. A ja som na na vás dával pozor."
,,Daddy!" zakričal Harry a ja som mala pocit, že keď mi nepukne hlava, tak ho uškrtím.
,,Harold, zavri si ústa," sykla El.
Ale on si ešte začal spievať.
,,We're like na na na, and then we like yeah yeah yeah. We're like na na na," reval Harry, dokým v jeho ksichte nepristál vankúš, ktorý pred chvíl'ou zvieral v ruke Niall.
,,Bože, to je pako," zašomrala som si popod nos, sotva počutel'ne. A ja s ním mám žiť. Zayn sa rozosmial. Zjavne ma počul.
,,To Harryho úplne vystihuje. Kučeravý pako," zasmial sa Zayn sotva počutel'ne.
,,Idem hore l'udia," prudko som sa postavila, a vzápatí som to ol'utovala. Hlava si mi zatočila a skoro som skočila na zemi. Našťastie jeho ruky ma v čas zachytili.
,,Ďakujem zlato," usmiala som sa na neho.
,,Pre teba vždy sweetheart," žmurkol. Jemne som sa zasmiala a vybrala som sa do izby, už bez hociakého problému. Vošla som do jeho izby, obliekla som si jeho bejzbalovú bundu a tepláky a vyšla som na balkón. Zalovila som vo vreckách a nakoniec som v nich našla to, čo som hl'adala. Krabičku som otvorila a vytiahla som z nej jednu cigaretu. Zapálila som ju a s uvol'nením som si z nej potiahla.
,,Vedel som, že ťa tu nájdem," ozvalo sa od dverí. Neotočila som sa, lebo som vedela, kto tam stojí. Zacítila som, ako si sadol vedl'a mňa na sedačku.
,,Nemala by si to robiť," zaškeril sa a ukázal na moju horiacu cigaretu.
,,Ten pravý sa ozval," uchcetla som sa a na truc som si potiahla a dym som mu vyfúkla do tváre.
,,Ale mne záleží na tvojom zdraví, sweethert," zasmial sa a zobral si krabičku zo zapal'ovačom. Automaticky si vytiahol cigaretu a zapálil si.
,,Aj mne záleží na tvojom."
,,Ale..." začal a uveomil si, že sa nemá na čo vyhovoriť. Zasmiala som sa a v kl'ude som dofajčila. Sledovala som ho, ako fajčí a premýšl'ala som. Zayn bol moje všetko. Stále tu bol pre mňa, keď som ho potrebovala. Bol moj superman. Záležalo mu na mne ako na mladšej sestre. Od začiatku sme si najlepšie rozumeli. Od kedy sme sa spoznali, bol z nás nerozlučný pár. Vlasne Zayn, ma zachránil. To mu nikdy nezabudnem a navždy mu budem za to ďakovať.
,,Lav?" oslovil ma a tým ma prebral z tranzu.
,,Hm?"
,,Prečo máš na sebe moje oblečenie?" zasmial sa.
,,Lebo mám ďaleko izbu," so smiechom som mu vyplazila jazyk, ,,akoby ti to doteraz vadilo. Stále nosím tvoje oblečenie."
,,Za to ťa potrestám," zasmial sa a prehodil si ma cez plece. Vbehol do izby, hodil ma na postel' a skočil ku mne. Nahol sa nado mňa a ja som len čakala. Rukami ma začal štekliť. Ako blázon. Ja som sa pod ním šúl'ala od smiechu. V tom niekto vtrhol do izby.
,,Asi ruším.  Tak prídem neskor hrdličky," zasmial sa Louis a poslal nám vzdušnú pusu.
,,Louis William Tomlinson!" zreval za ním Zayn a mne skoro pukla hlava.
,,Tichšie prosím," šepla som.
,,Áno hrdlička?" zasmial sa Louis a jeho hlava sa vopchala do dverí.
,,Nevolaj nás hrdličky. My spolu nechodíme," zasmiala som sa.
,,Nevyzerá to tak," strčila hlavu do dverí El.
,,Vypadnite," zasyčal Zayn.
,,L'udia! Poďte všetci rýchlo sem!" zakričala El a Louis div nepukol od smiechu. Zo schodov sa ozval dupot a o pár sekúnd už stáli všetci pred našimi dverami. Ja som sa na nich len zasmiala a vytrepala som sa zo Zaynovej postele.
,,Predstavenie sa skončilo," vyšla som z izby a namierila som si to do kuchyne. V obývačke sedel Liam a sledoval nejakú rozprávku. Hodila som sa vedl'a neho na gauč. On si to ani nevšimol.
,,Čo sleduješ?" spýtala som sa ho.
,,Toy story," odvetil bez záujmu. Po chvíli sa dole dotrepali všetci a samozrejme, sadli si na gauč ku mne a Liamovi.
Zo stola sa ozvalo jemné vybrovanie a hneď potom moje upokojujúce zvonenie. S nechuťou som sa poňho natiahla a zdvihla som jedným rýchlym pohybom.
,,Áno Paul?" s nechuťou som sa spýtala. Všetci stíchli.
,,Kde ste?" zabl'ačal, až som si musela dať mobil ďalej od ucha.
,,Doma. Prečo?" spýtala som sa ho, rozmýšl'ajúc, na čo sme zabudli.
,,O desať minút v štúdiu," s tymito slovami zložil.
,,Chalani, máte 2 minút na vychystanie. Pohyb! Ide sa do štúdia!" povedala som a oni vyštartovali ako keby im horelo za zadkami.
O patnásť minút sme už vchádzali do štúdia. Dúfam, že Paul nebude zúriť, inač som v keli. Vyhodiť ma nevyhodí, lebo mu to chalani nedovolia, ale riadne ma spískne, že som na to zabudla.
,,Čavko Paul," pozdravil ho s úsmevom Harry. On im len kývol. Ja som sa usadila na gauč, vytiahla som mobil a rozhodla som sa zabiť celý deň čumením na twitter.

1 komentár:

  1. super začátek ;)) co bude dál :) moc se na to těším xox

    OdpovedaťOdstrániť