utorok 23. apríla 2013

Sosídž of laverz - beginin'

Dlho som rozmýšl'a, či zmeniť, alebo ponechať ten názov... Nakoniec som sa ho rozhodla nechať... Moja milovaná SOL-ka, bude vždy len a len SOL a nikdy nič iné... Prečo milovaná, to pochopíte časom... :) enjoyy&leave comment - Horanová xxxx
(začiatok je o ničom, sorzz)


*úvod*

Moje meno je Lav Gleave. Možno vám to priezvisko niečo hovorí a možno nie. Každý si ma spája s Elliotom Gleave alebo lepšie povedané Examplom (nepoznáš ho? google). No je to len náhoda. Example je jeden z mojich vzorov, ktoré túžim stretnúť.
Mám 22 rokov a pracujem pre Paula Higginsa. Vlasne, pracujem pre One Direction. Žijem s nimi v jednom dome, čo je riadny blázninec. Moja práca je asistenka manažéra, ale v skutočnosti som niečo ako ich osobný kalendár, alebo niečo ako mini Paul. Super. Jedno lepšie ako druhé.
Potom sú tu chalani. Sme len kamaráti, aj keď to tak niekedy nevyzerá.
A je tu on. Znamená pre mňa všetko. On, ma zachránil, keď som bola na dne. On tu bol vždy pre mňa. On je...

5 komentárov:

  1. daváj ďalší diel :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. On je... čo som jasnovidec?? :)
    ďalšiu časť chcem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento príbeh si už zverejňovala na nejakej fb stránke, či? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej... Ale už tam nie je... :) Čítala si ho? ;) x

      Odstrániť
    2. Hej hej čítala.. :) a už sa teším ako si to prečítam zase :3

      Odstrániť