nedeľa 26. mája 2013

Sosídž of laverz 15

enjoyy... 3+ komenty :)Xx - L
P.S. k minulej časti... netuším aké si dali tetovanie... nič mi nenapadlo, takže aké si predstavíš. :D

*15. časť*

Otvorila som dvere a vošla dnu. Nikoho som nepočula. Väčšinou, ide telka, alebo aspoň počuť rozhovor niektorých chalanov, ale teraz nič. Prešla som do obývačky a zamierila do kuchyne. Poobzerala som sa. Nikde nikto. Divné. Otvorila som chladničku a zrak mi padol na tortu. Žeby mi spravili tortu? Chytila som ju a vytiahla z chladničky. Otočila som sa smerom k stolu a skoro mi vypadla z ruky.
,,Všetko najlepšie!" zakričali chalani s Em.
,,Ďakujem, ale malo to byť včera," zamračila som sa.
,,Prepáč, ja som zabudol," usmial sa Harry.
,,Nevadí, len ma to naštvalo," povedala som a položila tortu na stol.
,,Prepáč sweetheart," smutne na mňa pozrel Zayn.
,,To je v pohode," usmiala som sa, ,,a teraz, mám chuť na tú tortu!" zasmiala som sa a vytiahla nožík. Odkrojila som 7 kúskov a pre mňa najvačší.
,,Na Lav," zasmial sa Niall.
,,Na mňa," zasmiala som sa.
***
,,Prečo si včera večer odišla?"
,,Prečo si zabudol?" odpovedala som mu otázkou, ,,nespomenuli ste si na mňa. Ani jeden. Elliot si na mňa spomenul a užil si so mnou úžasný deň. James si spomenul na moje narodeniny. Od neho by som to nečakala. Ale vy ste zabudli."
,,Prepáč, prosím," povedal a objal ma.
,,Ja som vám odpustila. Len ti vravím, že ma to trochu naštvalo."
,,Večer ideme do baru, ideš s nami?"
,,Nie, asi zostanem doma," osprvedlňujúco som sa na neho usmiala, ,,stačilo mi, ako sme sa opili naposledy v Amerike."
,,Ale no tak! Oslávime tvoje narodeniny!" zasmial sa.
,,Nechcem ísť do baru."
,,,Sweetheart," začal so psími očami, ,,no ták!"
,,Nie! Zostávam doma. Ak sa pije tu, pijem. Ak idete do baru, tak nie. A neprehovoríš ma."
***
Shit, zanadávala som si v duchu. Musím prestať dovol'ovať l'uďom, aby ma ukecali po pár minútach.
,,Harold!" zazjapala som, keď sme došli domov.
,,Áno?"
,,Odnes ma. Ja nevládzem," zasmiala som. Prehodil si ma cez chrbát a urobil krok, po ktorom sa nebezpečne zakolísal. Položil ma na zem a chytil okolo pásu.
,,Ideme hore, takže pozor, lebo sú tam schody!" zatiahol Harry.
,,To bude sranda," rozchichotala som sa a položila nohu na prvý schod.
Po nekonečnom výstupe sme sa konečne dostali na poschodie. Harry ma stiahol do izby a začal zo mňa strhávať oblečenie.
,,Niekto je tu nadržaný," zavrčala som mu do ucha.
,,Naposledy to bolo pred viac ako týždňom. Nevrav, že ty nie si," zasmial sa a hodil ma na postel'.
***
Prebrala som sa s obrovskou bolesťou hlavy a totálnym oknom. Rozhliadla som sa po izbe. Znova sme sa spolu vyspali. Postavila som sa a začala som hl'adať svoje oblečenie. Obliekla som sa a pomaly sa vytratila z izby. Po špičkách som zbehla dolu. Otvorila som chladničku a vytiahla jogurt. Z poličky som si zobrala tabletkul proti bolesti a rýchlo ju zapila. Nahádzala som do seba jogurt a rozhliadla sa po kuchyni. Chalani sa každú chvíl'u zobudia a budú robiť hluk. Musím vypadnúť. Zhrabla som krabičku s cigaretami, v predsieni som si uhladila vlasy, zobrala si mikinu a zamierila som ku parku. Spustila som sa na lavičku a strčila som ruky do vrecák. Sakra. Cigarety mám, ale zapal'ovač som si nezobrala. Zdvihla som hlavu a rozhliadla som sa po parku. Nikde nikto.
,,Bu!" ozvalo sa za mnou. Skoro som vyskočila z kože.
,,Toto mi už nerob!" zavrčala som.
,,Prepáč," zasmial sa a prisadol si, ,,čo tu robíš tak skoro?"
,,Ak by si býval s piatimi bláznami, nikdy by nebolo skoro," so smiechom som citovala slová z nášho prvého stretnutia. Zahl'adela som sa ku fontáne a nervózne som prehadzovala krabičku od cigariet. Pred očami sa mi objavil plamienok. Potriasla som hlavou a pozrela sa naň.
,,Zapál' si," povedal s úsmevom.
,,Ďakujem," povedala som a priložila som cigaretu do plameňa, ,,ako to, že máš zapal'ovač?"
,,Včera si si ho u mňa zabudla. Doniesol som ti ho."
,,Ako si vedel, že som tu?" pozrela som na neho so zdvihnutým obočím.
,,Poznám ťa," zasmial sa.
,,Ja sama som to nevedela pred piatimi minútami," odvetila som mu.
,,Vidíš, poznám ťa lepšie, ako ty sama seba!" vykríkol a ja som si prikryla uši rukami.
,,Nekrič tak."
,,Prepáč. Mala si ťažkú noc?"
,,Boli sme v bare a poriadne sme sa opili. Takže si domysli," zasmiala som sa a vyfúkla dym z cigarety.
,,Mala by som pomaly ísť. Všetci budú mať obrovskú opicu, takže ma budú potrebovať," usmiala som sa.
,,Bež," povedal a objal ma. Otočila som sa a zamyslene sa vybrala k domu. Ani som sa nenazdala a už som otvárala dvere. Z kuchyne sa niesol tichý rozhovor.
,,Bré ránko," usmiala som sa a napustila som im poháre vody. Podala som im ich a vytiahla tabletky.
,,Na," strčila som im ich do ruky. Vďačne na mňa pozreli a rýchlo ich prehltli.
,,Lav?" zachrapčal Zayn.
,,Dúfam, že máš hlas. Lebo ak nie, som mŕtva!" povedala som, ,,nenamáhaj si ho vel'mi dobre? Rozprávaj len to najdoležitejšie," postrapatila som mu vlasy a postavila som sa s úmyslom nájsť nejakú tabletku na hrdlo.
,,Niall a Harry, ste aspoň vy v pohode?" opýtala som sa ich.
,,Jasné," odpovedali mi naraz.
,,Vďaka bohu," usmiala som sa a podala Zaynovi tabletku. Do kuchyne sa dovalil Louis. Naliala som mu vodu a podala tabletku. Vďačne sa na mňa usmial. Chvíl'u po ňom prišla aj Em.
,,Čo sa včera dialo?" spýtala sa Em, ktorá sa k nám pripojila, šúchajúc si spánky. Podala som im vody s tabletkami a sadla si na linku.
,,Netuším. Posledné, čo si pametám, bolo ako sme si objednali každý 23 pohárikov a vyliali sme ich do seba na ex," povedala som.
,,To sme robili?" spýtal sa Harry.
,,Ja si pamätám, ako ste vy dve," ukázal na nás Louis, ,,tancovali na stole, jak nejaké exotické tanečnice."
,,Preboha," zakliala Em, ,,som rada, že si to nepamätám."
,,Ja si nepamätám nič," povedal Niall a uprel pohl'ad na stol. Niečo sa mi nezdá. Klame.
,,Idem hore," povedal Niall po chvíli ticha. Postavil sa a ja som sa postavila tiež.
,,Hneď som späť. Ty mlč!" prikázala som Zaynovi. Vybehla som po schodoch a zaklopala som Niallovi na dvere.
,,Ďalej," ozvalo sa z izby a ja som vošla dnu.
,,No?" spýtal sa Niall.
,,Prečo mám pocit, že si klamal?"
,,Buď konkrétnejšia."
,,Čo sa včera stalo?"
,,Fakt to chceš počuť?"
,,Vrav."
,,Včera som nevypil nič. Pamätám si úplne všetko." Chvíl'u som na neho civela, kým mi úplne doťukol význam jeho slov. A sakra.

7 komentárov:

  1. Ouuu Tak on onich ví že spolu spí,že je to tak?! Pání to bude ještě zamotané ;) Tak na to se těším :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si píš, že to ešte bude zamotané... si ani nevieš predstaviiť ako :D :3 :)Xx

      Odstrániť
  2. Davaj aj toto aj Fall :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šup šup ďalšiu ;3

    OdpovedaťOdstrániť