pondelok 27. mája 2013

Sosídž of laverz 16

3+ komenty :3 enjoyy :)Xx - L

*16. časť*

,,Ako dlho to už tajíte?" spýtal sa a mne prebehol mráz po chrbte. Ja som Harrymu vravela, že Niall niečo tuší!
,,Keď sme sa opili pred Amerikou, tak to začalo," povedala som šeptom.
,,Vie to niekto?"
,,Nie. Len ja, Harry a už aj ty. Neopováž sa ani ceknúť."
,,Neboj, budem mlčať. Ale mám jednu otázku." Nadvihla som obočie a spýtavo na neho pozrela.
,,Prečo?"
,,Lebo sme nadržaní," trepla som pravdivo.
,,To fakt?"
,,Hej. Ak niekomu niečo povieš, si mŕtvy!"
,,Neboj sa," zasmial sa.
,,Niall, fakt. Ak sa to niekto dozvie, budem mať s Harrym obrovský problém. Dôverujem ti."
,,Na mňa sa dá spoľahnúť," zasmial sa, ,,a ešte jedna otázka. Vtedy, keď si hrala večer na balkóne. Myslela si jeho?"
,,Nie," zasmiala som sa.
,,Nie?" udivene na mňa pozrel.
,,Jedna otázka už prešla nie?"
,,Lav, prosím," urobil na mňa psie oči.
,,Videl si film 'Friends with benefits'?" spýtala som sa ho a on prikývol. Ja som sa len usmiala a odišla som z jeho izby. Nech si potrápi svoju blonďatú hlavičku. Zbehla som dole, kde Harry niečo vykladal Zaynovi, ktorý vyzeral, že každú chvíľu zaspí.
,,Nerada vás ruším, ale Harry potrebujem ťa," chytila som ho za rukáv a odtiahla na terasu aby sme mali aspoň trochu súkromia.
,,Niall to zistil," šepla som rýchlo.
,,Čo? Ako?!" vyštekol zo seba Harry.
,,Ja som ti vravela už v Amerike, že niečo tuší. Mali sme si dávať vačší pozor."
,,Dokelu. Prečo si nedávala vačší pozor, na to, či je niekto blízko?!" vybehol na mňa.
,,Takže, je to moja chyba?!"
,,Áno, tvoja! Si hrozná!" vypľul mi do ksichtu a ja som na neho neveriacky hľadela.
,,Takže ty si pán dokonalý, hej?!"
,,Určite nie som taký debil, ako ty!" zavrčal a ja som začala zrýchlene klipkať očami. Nebudem pred ním plakať.
,,Si idiot Styles. Nechápem, ako som sa s tebou mohla baviť," pokrútila som hlavou.
,,Ja som ti idiot?! Si obyčajná krava! Dobrá len tak na zašukanie" bľačal po mne. Takto mi vravieť nebude. Postavila som sa a na jeho líci pristála moja ruka.
,,Toto si nemala," zavrčal, vybral sa dnu. Keď zatváral dvere, poriadne nimi tresol.
Sadla som si na zem a už som nezadržala slzy. To s Harrym bol hlúpy nápad. Nemali sme to robiť. Určite by sme nejako obaja vydržali bez sexu. Niekoho by sme si našli a boli by sme obaja šťastní a hlavne by sme nikomu nič netajili.
,,Nie je ti zima?" ozvalo sa od dverí.
,,Nie, nie je." Počula som kroky a cítila som mikinu na svojich pleaciach.
,,Ďakujem, ale nie je mi zima."
,,Tak prečo si sa do tej bundy zabalila?"
,,Lebo."
,,Plakala si? A neklam."
,,Nie," aj tak som zaklamala.
,,Lav. Čo sa stalo?"
,,Nič," zašomrala som si.
,,To si nechaj pre niekoho iného. Prečo si plakala?"
,,Nechcem sa o tom baviť," potiahla som nosom.
,,Potom mi to povieš," usmiala sa a objala ma okolo pliec.
,,Nemožme sa baviť o niečom inom?" pozrela som na ňu a utrela si slzy. Chvíľu sme sedeli v tichosti.
,,Chalani idú všetci na týždeň domov," povedala napokon a mne vnútri odľahlo. Týždeň bez toho magora.
,,Ideš aj ty?" spýtala som sa jej a pozrela na ňu. Len pokrútila hlavou.
,,Nie, nemám chuť vidieť našich. Konečne som sa usadila bez ich pomoci a nemám chuť počúvať ich debilné narážky na to, že žijem so štyrmi, v podstate piatimi chalanmi, z ktorých majú poniektorí povesť typu 'pretiahnem každú, ktorú stretnem'. A tým narážam na Zayna a Harryho," zasmiala sa a prisadla si ku mne.
,,Ale no ták. Vieš, že takí nie sú."
,,Ja viem, ale oni nie. A potrebujem tu zostať kvôli tebe."
,,Em, nemusíš tu so mnou zostávať. Som zvyknutá byť tu sama. Zavolám si Elliota, alebo Jamesa," žmurkla som na ňu.
,,Nie, žiadne také. Užijeme si tento týždeň spolu."
,,Em. Ja tu zostanem sama. Stále tu zostávam sama a nikomu to nevadilo. Nemám kam ísť a je mi tu dobre."
,,Nemáš kam ísť?" A sakra. Prekecla som sa. Sama sebe som sľúbila, že o svojej minulosti nikomu, okrem Zayna a Jamesa nepoviem.
,,Lav? Ako si to myslela?"
,,Nerieš to. Prosím," šepla som a zahľadela som sa na oblaky. Bolo zatiahnuté, vyzeralo to na poriadnu búrku. Z vrecka sa mi ozvali vibrácie. Vytiahla som mobil a priložila som si ho k uchu.
,,Ahoj," ozvalo sa na druhej strane.
,,Ahoj," odvetila som a snažila sa znieť čo najnormálnejšie.
,,Deje sa niečo?"
,,Nie, všetko v pohode."
,,Neklam."
,,Nerieš."
,,Dobre. Povieš mi to niekedy sama. Idem teraz na pár dní za rodičmi a počul som, že chalani idú tiež domov. Tak mi.napadlo, či by si so mnou nešla."
,,Elliot," začala som s úmyslom protestovať.
,,A nie, neberiem ako odpoveď!" skočil mi do reči a ja som sa musela pousmiať.
,,Nie," zasmiala som sa.
,,Takže, odchádzame zajtra o jedenástej, buď zbalená na štyri dni. A zober si aj tie šaty."
,,Elliot," zamrmlala som si ale on už zložil.
,,Ach."
,,Čo?"
,,Vrátim sa o štyri dni."
,,Kam ideš?"
,,Elliot ma presvečil aby som s ním šla pozrieť jeho rodičov. Teda, nedal mi na výber."
,,Netešíš sa? Tým ti dokazuje, že mu na tebe zaléži."
,,To viem aj bez toho."
,,Uži si to."
,,Počkaj. Tebe to nevadí?"
,,Nie. Aj tak si potrebujem ísť vybaviť nejaké veci do Londýna. Pár dní sama prežijem."
,,Ako myslíš," usmiala som.
***
Nahádzala som do kufra všetky dôležité veci a potom som s nechuťou stiahla z vešiaka aj tie šaty. Zbehla som po schodoch a rozhliadla sa po kuchyni.
,,Zayn?!" zakričala som.
,,No?" ozvalo sa zo schodov.
,,Budeš mi chýbať."
,,Aj ty mne, sweetheart. Dávaj na seba pozor."
,,Neboj budem," objala som ho.
,,Vidíme sa o týždeň," usmial sa a pohladkal mi vlasy.
,,Nedotýkaj sa mojich vlasov," zavrčala som a on sa rozosmial, ,,vieš, že to nenávidím."
,,Ja viem," žmurkol a vyplazil mi jazyk.
,,Toto už nerob, lebo o neho príjdeš."
,,Dobre," zasmial sa a vyplazil mi jazyk.
,,Si pako."
,,To on vždy," zasmiala sa Em zo schodov.
,,Hej!" zamrunčal Zayn.
,,Smola," zasmiali sme sa. Sadla som si na gauč a uprela som pohl'ad na tých dvoch. O niečom sa hádali a smiali ako šialený. Pozrela som na hodinky. O pár minút jedenásť. Každú chvíľu príjde. Nemusela som čakať dlho a začula som zvonček. Chcela som sa postaviť, no Em ma predbehla.
,,Lav! Elliot je tu!" zakričala na mňa a ja som sa postavila. Predo mnou sa objavila postava, ktorá spôsobila moje zakolísanie. Skoro som spadla naspať na gauč, no on ma zachytil.
,,Prepáč, ako som vtedy na teba vybehol. Mal som blbý deň. Nehnevaj sa prosím," zabodol do mňa svoj pohľad. Oči sa mu leskli a mal ich trochu červené.
,,Ser na to," odvrkla som mu a prešla okolo neho.
,,Lav, prosím!"
,,Povedal si, čo si si myslel," odvrkla som mu a prešla okolo neho. Zobrala som tašku a prešla na chodbu.
,,Ahoj," usmial sa a silno ma objal.
,,Ahoj," objatie som mu opätovala, ,,ideme?"
,,Jasné," zasmial sa vyšli sme smerom k autu.
***
,,Vystupovať," zavelil Elliot, keď sme zastali pred nejakým rodinným domom.
,,Čo ak ma nebudú mať radi?" spýtala som sa nervózne.
,,Budú, neboj," žmurkol a vytiahol ma von. Prešli sme k dverám a on odmkol. Vyzuli sme sa a prešli do druhej izby.
,,Ahoj," usmial sa na ženu, ktorá stála v kuchyni otočená chrbtom k nám.
,,Dobrý deň," slušne som sa pozdravila. Ona sa otočila a ja som zostala pozerať s otvorenými ústami a vypúlenými očami.

5 komentárov:

  1. Aaaaaaaaaa!!!! :OOO
    Toto čo za koniec? Hej -_-" Kto má teraz čakať na Ďalšiu časť?! :OOOO Bože a ako ten Harold no ako to čo? -_-"
    Je to proste brutálne!!! :3
    Teším sa na ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to úplne super ako každá jedna časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Harry je vůl! .-. ale prominu mu to ;) Jinak super jako vždy :) ;) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hej?! Toto je čo za koniec?
    Máš tu štyri tak novú časť pomé a chcem aj fall inak zabijem ja teba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten pocit keď viem ako to bude pokračovať ale aj tak sedím pred compom s otvorenou hubou.. :D

    OdpovedaťOdstrániť