streda 15. mája 2013

Sosídž of laverz 9

Tak narýchlo... Great feeling, keď sa za 5 minút pobalím a umyjem si vlasy... :3 Smer Bystrica a zajtra ráno Mníchov!

*9. časť*

,,Lav! Behaj sem! Tvoja druhá hrdlička dorazila!" zakričal Louis. Zabijem ho. Prisahám.
,,Tomlinson! Uškrtím ťa! Vlastnoručne k tebe prídem v noci a ver mi! Je mi jedno, čo mi spraví Paul, čo mi spravia Directionerky. Ja ťa uškrtím!" zakričala som na neho pri schádzaní po schodoch.
,,Ale, nebuď naňho tak tvrdá," zahriakol ma Elliot.
,,Super. Zastaneš sa jeho a nie mňa. Ďakujem vel'mi pekne," zašomrala som si.
,,Ale no tak," zasmial sa.
,,Ideme," pretočila som očami a rýchlo som si obula botasky.
,,Kam ideš?" zakričala na mňa Em z obývačky.
,,Nikam!"
,,Tak prečo si vravela ideme?" zasmiala sa a vošla do haly.
,,Elliot, pohyb, lebo o chvíl'u sa sem dostaví zvyšok domu," chytila som ho za ruku a vytiahla som ho von.
,,Takže kam ideme dnes?"
,,Pravdu povediac, myslel som, že budeš mať nejaký nápad ty," usmial sa a oprel sa o auto. V kabelke mi zavybroval mobil.
,,Sekundu," hodila som na neho ospravdlňujúci pohl'ad a prehrabla sa v kabelke.
'Pusú! x Lav & Elliót!  H' stálo v smske. Otočila som sa a prebodla som pohl'adom okno, kde sa Harry, Louis a Em pučili od smiechu.
,,Hocikam, len nezostávajme tu už dlhšie," zamrmlala som si a nasadli sme do auta. Elliot si rytmicky poklepal po volante.
,,Už to mám!" povedal a konečne vyštartoval.
,,Takže, kam to ideme? A nepovedz, že je to prekvapenie."
,,Ach jo. Tak ideme do centra. Poukazujem ti Londýn."
,,Elliot. V Londýne žijem od narodenia. Čo mi tu chceš ukazovať?"
,,Neviem. Len ma baví robiť niekomu sprievodcu. Tak ideš?"
,,Jasne," žmurkla som na neho.
,,Tak ideme," zasmiala som sa pri vystupovaní z auta.
,,Takže, prvá zastávka, London eye!" zasmial sa a ťahal ma smerom k nemu. Vystáli sme si radu a konečne sme vošli dnu. Pomaly sa to pohlo a my sme stúpali do výšky.
,,Po svojej pravej strane, možeš vydieť nádherný Buckinghamský palác a Big Ben. Krásny výhl'ad."
,,No, naozaj," zasmiala som sa a sadla som si na podlahu.
,,Veď vážne," prisadol si ku mne.
,,Elliot?" oslovila som ho po chvíli.
,,Hm?" spýtal sa.
,,Nezdá sa ti, že nejak stojíme?"
,,Trochu," povedal a ja som sa postavila. Oprela som sa o sklo a pozrela som dole. Nehýbali sme sa.
,,Super," zašomrala som si, ,,čo teraz?"
,,Sme úplne hore. Chceš skákať?" zasmial sa.
,,Nie, neboj."
,,Takže potom máme už len možnosti zavolať si vrtúlnik alebo počkať."
,,Som za tú poslednú možnosť."
,,Tak fajn," zasmial sa a ja som si k nemu sadla na zem.
Po dvadsiatich minútach rozprávania mi zazvonil mobil.
,,Počkaj," povedala som mu a vytiahla som z kabelky mobil.
,,No?"
,,Kde ste?"
,,V Londýne."
,,A ja že v Amerike. Vážne."
,,Veď ti vravím, že v Londýne," zasmiala som sa.
,,Lav. S chalanmi aj s Em sme v centre, mierime do Nando's. Stretneme sa tam?"
,,Uf, neviem. Asi to bude trochu problém."
,,Prečo?" spýtal sa, kabína sa trochu zatriasla a začali sme pomaly klesať.
,,Alebo vieš čo? Stretneme sa o 15 minút pod London eye," zložila som mu.
,,Ideme na večeru do Nando's s chalanmi. Nevadí nie?"
,,Jasné, že nie."
,,Okej," usmiala som sa na neho.
Vytiahla som ho rýchlo za ruku von, lebo som chcela byť už čo najskôr von z tej kabíny. Chalani tam už stáli a netrepezlivo na nás čakali.
,,Ahojte," pozdravili sme ich naraz.
,,Čavko," objal ma Zayn a do ucha mi šepol, ,,prečo sa držíte za ruky?"
,,A nemôžeme?" spýtala som sa ho a odtiahla sa. Len na mňa divne pozrel, ale už to neriešil. Doma ma potom bude vypočúvať. A skončí to hádkou. Znova. Nerada sa s ním hádam.
,,Ideme?" opýtala som sa trochu nervózne.
,,Jasné!" zaradoval sa Niall a už sme smerovali do Nando's. Vošli sme dovnútra a hneď sme smerovali k najvačšiemu stolu, ktorý tam bol.
***
,,Kedy sa stretneme? Celý týždeň nahrávam," povedal smutne.
,,Ja idem do Ameriky."
,,Čo? Kedy? Prečo?"
,,Idem do Ameriky. O štyri dni. S chalanmi na turné. Asi na tri týždne."
,,Budeš mi chýbať. Ja tento týždeň začínam poriadne nahrávať. Od siedmej ráno do deviatej večer v štúdiu. Nonstop. Takže sa vidíme po tvojej Amerike."
,,Budeš mi chýbať."
,,Skype?"
,,Skype," objala som ho v aute a vystúpila som.
,,Kde si toľko bola?" spýtal sa Zayn vo dverách.
,,S Elliotom. Kde inde?"
,,Lav," chytil ma za predlaktie, keď som chcela ísť do izby.
,,Čo?!" odsekla som mu.
,,Ja," pozrel smerom na kuchyňu, z kade sa ozývali hlasy, ,,potrebujem s tebou hovoriť. Ale v súkromí." Pretočila som očami a zamierila do izby. Posadila som sa na gauč a Zayn oproti mne na postel'.
,,Lav, ja sa o teba bojím. Mne, sa nepáči, kol'ko času s ním tráviš."
,,Zayn, ja nie som malá. Viem sa o seba postarať."
,,Ja to chápem, ale nemám z toho dobrý pocit. Nechcem, aby ti ublížil."
,,On by toho nebol schopný."
,,Poznáš ho pár dni. Ako môžeš vedieť, čoho je schopný?"
,,Viem to Zayn. Ja mu verím."
,,A ja ti len vravím, že z neho nemám dobrý pocit."
,,Zayn, vobec ho nepoznáš!" už ma začínal vytáčať.
,,A ty áno?!" skríkol na mňa.
,,Možno nie dokonale, ale poznám ho lepšie ako ty! Viem, že on taký nie je!"
,,Ak ti ublíži, nechoď za mnou. Ja som ťa varoval," naštvane vyšiel vonku a tresol dverami na izbe. Spustila som sa na zem a slzy sa mi pustili dole prúdom.
,,Lav?" ozvalo sa spoza dverí.
,,Choď preč," zašomrala som si.
,,Lav," vošiel dnu.
,,Choď preč," zavrčala som ráznejšie.
,,Čo sa stalo?"
,,Nechcem o tom hovoriť."
,,Dobre, ale neplač. Prosím," usmial sa a utrel mi slzu.
,,Niall," šepla som a znova sa rozvlykala.
,,Poď ku mne," usmial sa a schúlil si ma do náruče.
,,Niall, ja som sa pohádala so Zaynom," šepkala som mu cez vzlyky, ,,on sa na mňa hnevá."
,,Nehnevá sa na teba. Určite nie," pohladkal ma po vlasoch.
,,Niall, ale on po mne kričal. Hádali sme sa a strašne. Ja som sa s ním nechcela hádať. Je mi to strašne l'úto," plakala som mu do trička.
,,Tíško, neplač. Pst," tíšil ma a hladil po chrbte.
,,Potrebujem si zapáliť," zašomrala som si a zamierila som na balkón.
,,Vonku je zima. Prechladneš."
,,Nezáujem," zašomrala som a zapálila som si.
,,Lav," zobral mi horiacu cigaretu z ruky.
,,Niall, nechaj to!" vytrhla som mu ju a potiahla som si z nej.
,,Nemala by si to robiť..." začal.
,,Niall buď ticho! Nechaj ma robiť, čo chcem!" vybehla som na neho. On sa na mňa len udivene pozrel a odišiel. Super. Hádam sa s každým. Ja som fakt hrozná. Dofajčila som druhú cigaretu, keď mi v hlave skrsol nápad. Niečo, čo by som nemala robiť, čo nesmiem robiť. Postavila som sa, zamkla som dvere na izbe, vošla som do kúpel'ky a začala sa som sa prehrabovať v skrinkách. Keď som to konečne našla, potichu som sa zasmiala a zavrela dvere na kúpel'ke.

5 komentárov:

  1. Super :) a zase jsem napnutá jako struna co bude dál ;) Oj to bude :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten příběh je skvělý!! Mohla bych ho číst znova a znova, což asi udělám z té nudy tady:D Parádně píšeš, těším se na další !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. spuchni !
    dokonale to je...a zase sa budu hadať,a ja zemrem že si to tak ukončila ..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalé :) milujem SOL <3

    OdpovedaťOdstrániť