utorok 4. júna 2013

Sosídž of laverz 24

:33 prší... :3 :D ja viem, že viete, ale mne to nedalo nenapísať... :D takže, tu je nová častica... enjoyy... 4+ komenty ;)
p.s. venujem Lilo, ktorá ma plánuje dať do svojho príbehu (dúfam, že to ešte platí), tak bude aj ona na oplátku v tomto. Enjoyy... ľúbim vás ... :)Xx - L


*24. časť*

Zobudila som sa na zvonenie budíka. Rýchlo som vyšla z postele. Nadžabala som na seba kilo make-up, aby som aspoň trochu zakryla škvrny na tvári. Zavolala som si taxík a pripravila kufre. Nahádzala som do seba raňajky a vyšla von z domu. Taxikár tam už stál, tak som mu podala kufre a mohli sme vyraziť. Hearthrow. Najvačšie letisko v Londýne. Zamierila som k okienku a popýtala od nej letenku. Podala mi ju a ja som s úsmevom prešla do ďalšej časti letiska. Pustila som si hudbu a prestala vnímať okolie. Keď sa mi v slúchadkách rozoznel Elliotov hlas, na chvíľku som zapochybovala, či mám odísť. A keď sa mi pustila nahrávka, kde mi spieval Zayn, skoro som chytila kufor a vrátila sa naspäť. No akonáhle sa mi v hlave rozoznel Harryho hlas, všetky myšlienky na návrat som okamžite hodila za seba.
,,Let 423 do Miami, z platformy B," ozvalo sa z repráku. Chytila som svoju kabelku a zamierila som k lietadlu. Vkročila som do neho. Toto je koniec niečoho nádherného, no začiatok niečoho nového.
***
Miami. Moj domov. Žijem tu už niečo okolo šiestich mesiacov. Ako to zhrnúť. Po odchode z Londýna sa toho udialo veľa. Urobila som hrubú čiaru za svojim starým životom a začala niečo úplne nové. Jediný ľudia z Londýna, s ktorými som v kontakte sú Elliot a James. Prečo oni dvaja? Lebo som veľmi dobre vedela, že akonáhle by som uvidela Zaynovu tvár, započula jeho hlas, uzrela jeho úsmev, neovládla by som sa a vykecala mu všetko. Kde som, čo robím a prečo som to urobila. A to presne nechcem. Žijem si svoj život. Úplne som sa zmenila. Začala som pracovať v Starbuckse, prefarbila si vlasy z mojej hnedej na blond. Spravila som si tetovania. A prišla som na jednu vec. Tá noc, kvoli ktorej som odišla z Londýna, ktorá všetko zmenila, zmenila naozaj všetko. Totiž, ako to povedať. Som tehotná s Harrym. Ale nikto o tom nevie. A nikto ani nebude.
,,Ahojte!" usmiala som sa do kamery.
,,Sweetie!" vyhrkli obaja naraz. Stali sa z nich nerozluční kamaráti.
,,Chýbaš nám," zamračil sa Elliot.
,,Ja viem," povedala som so smiechom.
,,Neuveríš, čo je nové!" povedal James.
,,No vravte."
,,Máme novinku, ktorá nie je veľmi pekná, ale musíme ti ju povedať," povedal Elliot.
,,Rowan a Harry sa zasnúbili," dokončil James. Až mi zabehol vzduch.
,,Dajte mi sekundu," povedala som im a odsunula notebook, aby som sa mohla postaviť. Dokelu! Dokelu! Neverím! Ako sa s ňou mohol zasnúbiť?! V Miami som si uvedomila, že Harryho ľúbim, aj po tom všetkom, čo mi sposobil. Ešte chvíľu som to rozdýchavala a potom som sa vrátila k notebooku.
,,No, som tu," usmiala som sa.
,,Konečne," zasmial sa James, no hneď na to sa mu rozozvonil mobil. Zdvihol a chvíľu počúval.
,,Dobre, dám ťa na reprák. Som tu len ja a Elliot," zvýraznil a ja som prikývla. Počula som, ako v mobile zachrapčalo.
,,Takže, píšte si. Budeme potrebovať najlepších spevákov a spevákčky. Chcem aby bola Halloweenska oslava dokonalá," zasmial sa Zayn. Ach sakra. Ten jeho hlas.
,,Jasné máme. Ďalej," povedal James.
,,Ďalej chceme veľa jedla a chlastu. Ale veľa veľa! Potom také samozrejmosti na párty. Veď viete," ozvala sa prezmenu Em.
,,Jasnačka. A niečo špeciálne?" opýtal sa Elliot.
,,Vy obaja vejmi dobre viete, že by sme chceli, aby tam prišla Lav. Lenže neviem, či je to možné," ozval sa Zayn trochu smutne z telefónu. Obaja naraz pozreli na mňa. Ja som sa zohla ku klávesnici a napísala som: 'Neprídem tam. Ale možem niečo povedať?'
Obaja prikývli.
,,Teraz budete niečo počuť. Prosím, nezabite nás, že sme vám o tom nepovedali skôr, ale nemohli sme. Vyhrážala sa, že ak čo i len cekneme, zaživa nás stiahne z kože" povedal James so smiechom a kývol mi.
,,Ak sa teraz ozve Lav, ja skolabujem," povedala Em so smiechom.
,,Sweetie tak prosím ťa neskolabuj," zasmiala som sa.
,,ČO?" ozvalo sa dvojhlasne z mobilu a my traja sme sa rozosmiali.
,,Rada vás počujem," usmiala som sa.
,,Ja neverím," povedal Zayn, ,,ona je u vás?"
,,Zayn, skype nepoznáš?"
,,Poznám, ale nikdy tam nie si," povedal.
,,To bude asi tým, že mám nový nie?"
,,Prečo si odišla?" spýtala sa ma Em.
,,Prepáč, ale to ti nemožem povedať," ospravedlnila som sa a naťukala do klávesnice: 'A vy dvaja sa dúfam neprekecnete!'
,,Škoda," zosmutnel Zayn. Pozrela som na hodinky.
,,Sorry ľudia, ale musím bežať. Mám toho ešte veľa napráci. Prepáčte. Rada som vás počula," usmiala som sa a už som šla kliknúť na ikonku zrušiť hovor.
,,Počkaj! Kam si odišla?" spýtal sa Zayn.
,,Zayn, chcem byť sama. Žijem nový život s novými vecami a novými ľuďmi. Žijem odznova. Potrebovala som začať úplne od začiatku a ak by som niekomu povedala, kde som, nedokázala by som začať znova," dopovedala som a zrušila. Obliekla som sa slušne a zamierila som do kaviarne.
,,Ahoj," pozdravila som Lilo.
,,Ahoj," zasmiala sa. Lilo tu
bola moja jediná kamarátka a preto som si ju nesmierne vážila. Hneď po prvom stretnutí sme si neuveriteľne padli do oka. Chápala ma, aj ja ju. Je neskutočná faninka chalanov. Človek by si povedal, preboha, ako ich môže milovať, keď má 22? Jej to zjavne nevadí a má vo zvyku ma s nimi otravovať, aj keď som jej to prísne zakázala.
,,Vyzeráš šťstne," zhodnotila, keď som si sadla za pult.
,,Po vyše pol roku som vravela s niektorými ľuďmi. Kto by nebol?"
,,So Zaynom?" opýtala sa ma a ja som len prikývla. Fakt ma dobre poznala.
,,Stále nerozumiem, ako si ich mohla opustiť. Ja kebyže s nimi bývam, nepohla by som sa od nich ani na krok," zasmiala sa, no keď zbadala môj vražedný pohľad, radšej stíchla. Nepovedala som jej o mne a Harrym, no mám pocit, že niečo tuší.
,,Ideme makať," zamrmlala som si.
,,Ale no tak! Mne sa nechce! A ani tebe," zasmiala sa.
,,Musíme," povedala som.
,,Ja viem. Tak, ide sa na to," povedala a postavila sa k pultu.

7 komentárov:

  1. a to akože prečo je taka kratka časť?:(
    to mi robíš naschval?:DDDDDD ale nie je to božske dokonale perfektne najlepšie akoe može byť
    jasné že to platí,no neviem kedy budem pokračovať ale aj tak ťa mocenky lubkam :* to si zabila to že si tehotna z haroldom,ja zemrem asi toto si nemala :DDDDDDDDDD lubim ťa,prežijem,nezabijem ťa Lil-o (nechcelo sa mi prihlasiť na gmail:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé :D Holka já tě žeru ;))) těším se na další :o) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to superky trošku krátke :/ ale inak je to super ako každá jedna časť :D a rýchlo ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. okamžitě další část jinak dneska neusnu :DDD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to úžasný jako vždy<3 přidej dnes prosím ještě jednu:):3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je to fantastický, a přidej honem další díl nebo dneska neusnu :/ :DDDDD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť