piatok 7. júna 2013

Sosídž of laverz 26

New... :3 Mám pre vás takú little challenge... Vyskúšajte si v komentoch tipnúť, ako to bude pokračovať. Neukončila som nejako napínavo časť, ani tak, že seknem v polke deju (ako mám vo zvyku), ale proste tipnite si. :) Kto uhádne, resp. bude najbliššie k pravde, tomu venujem... hmm, pôvodne som chcela napísať ďalšiu časť, ale čo by ste povedali na jednodielovku? :) Mám nápad, takže... komenty tam dajte po prečítaní časti a pamätajte... ja som šalená, takže nikdy neviete, čo tam dám... môžu prísť aj jednorožce :3 :D
takže komentujte, hviezdičkujte a môžte aj zdielať, nenahnevám sa :3 :D ľúbim vás :33 - antisatanistka (nepochopíte :D) ur Lav :)Xx


*26. časť*

'Prečo si mi nič nepovedal?' stálo v správe a odkaz na stránku. Klikla som na neho a počkala, kým sa mi načíta. Hneď ako som ju otvorila, docvaklo mi. Prebehla som očami článok. Zavrela som tú stránku a klikla na správy.
'Ak nikomu nič nepovieš, tak sa stretneme. xx S'
Na odpoveď som dlho nemusela čakať.
'Budem ticho. Kde a kedy? xx J'
'Príď na Johnson road 24. Byt 3A. Nech o tom nikto nevie. xx S'
Položila som mobil vedl'a seba a zhlboka sa nadýchla.
,,Deje sa niečo?" spýtal sa ma Elliot a prisadol si ku mne.
,,James príde," odpovedala som mu rýchlo.
,,Prečo?"
,,Na nejakej stránke našiel fotky ako sme boli v parku."
,,Za to príde?"
,,Nechcem, aby sa na mňa a na teba hneval, že sme nič nikomu nepovedali."
,,Mama?" pricupkala ku mne Mickey.
,,Áno zlato?"
,,Mam vada Eviota. Bude so mnou kamavat, sak?" usmiala sa a urobila na neho psie očká.
,,Jasné, že budem. Poď ku mne," zasmial sa a zobral si ju na ruky. Široko som sa na nich usmiala. Zvonček sa rozobzučal.
,,Zostaňte tu," povedala som im a prišla k dverám. Pozrela som cez kukátko, kde som uvidela známu tvár. Odomkla som dvere a vykĺzla von.
,,Ahoj," usmiala som sa a on na mňa nemo pozeral.
,,Wau," pošepol a ešte raz si ma prehliadol, ,,neverím, že ťa vidím."
,,A nie si rád?" oprela som sa o dvere a pokrčila nosom.
,,Ja som rád. Neviem čo povedať. Okrásnela si," usmial sa a pevne ma stiahol do objatia.
,,James. Dusíš ma!" zachrapčala som.
,,Steph, strašne si mi chýbala!" povedal a široko sa usmial.
,,Aj ty mne," zasmiala som sa.
,,Nepojdeme dnu? Chcem ti toho toľko povedať a chcem toho aj toľko počuť."
,,Jasné. Len ťa chcem najprv poprosiť, aby si sa na mňa nehneval za to, že som ti nič nepovedala," usmiala som sa.
,,O čom vravíš?" spýtal sa.
,,Uvidíš," otvorila som dvere a kývla mu aby vošiel dnu. Zabuchla som dvere a za ruku ho potiahla do obývačky.
,,Ahoj," pozdravil Elliota a zrak mu padol na Mickey. Jemne sa mu pootvorili ústa od úžasu. To ma fakt rozosmialo.
,,Mami, kto to je?" spýtala sa Mickey.
,,Steph, kto to je?" povedal James, keď sa prebral z tranzu.
,,Zlatko, to je moj kamarát, James," usmiala som sa na ňu a potom otočila na Jamesa, ,,a toto je Mickey. Moje zlatíčko."
,,Aká je stará?"
,,Rok a niečo," povedala som a všimla si, ako začal počítať.
,,Áno, myslíš si správne," povedala som mu skor, ako sa niečo stihol opýtať.
,,Vie o tom?"
,,Nie. A od vás čakám, že mu to nepoviete," prebodla som ich pohl'adom.
,,Vieš, že budeme mlčať, no keď ju uvidí, uvedomí si, že to je kombinácia vás dvoch. Ver mi," povedal James.
,,Už to može byť jedno, lebo chalani si ma nájdu. Existuje fotka mňa a Elliota z Miami, takže to, že som tu sa mi už dlho tajiť pred nimi nepodarí." Postavila som sa a prešla k poličke. Pozrela sa na fotky. Nebol deň, čo by som na nich nemyslela. Fotka so Zaynom, fotka s Louisom, fotka s Niallom, fotka s Liamom a fotka s Em. Mňa s Lilo a Mickey. Fotka s Elliotom a Jamesom. A nakoniec, ja a Harry. Tú fotku som milovala. Bola z nejakého kúpaliska. Fotili sme sa podvodným foťakom. Máme na nej vypučené líca, ledva držíme otvorené oči ale je vidno ako sa usmievame.
,,Zišli by sa ti nové fotky," ozvalo sa mi za chrbtom. Zľakla som sa, pretože som už nebola zvyknutá, že na mňa niekto bez upozornenia vybafne zo zadu.
,,Sú z pred dvoch rokov," zasmiala som sa.
,,Čo tak to napraviť?" spýtal sa a zobral mi z poličky foťák. Zapol ho a chvíl'u sa s ním babral.
,,Sýr," povedal a odfotil ma.
,,Daj mi ho!" nastavila som ruku a on mi ho tam poslušne vtlačil.
,,Posaď sa k nim," kývla som mu, ,,James! Mickey! Úsmev!" zavelila som. Keď sa všetci pozreli do kamery, odfotila som ich.
,,A teraz ty!" zasmial sa James a vytrhol mi foťák z ruky.
,,Vycerte zúbky detičky!" prikázal nám, po čom sme sa rozosmiali ako šialený.
Po hodine fotenia na Mickey prišla únava.
,,Chalani, možte tu ešte zostať, ale buďte potichu. Idem ju dať spať, o chvíľu sa vrátim," povedala som a odniesla už polospiacu Mickey do izby.
Zaspala v rekordne krátkom čase. Vrátila som sa do obývačky. Oni dvaja sa usalašili na mojom notebooku.
,,Kto vám dovolil ísť na moje notebook?" spýtala som sa ich, ,,a na moj twitter?"
,,On," povedali obaja naraz. So smiechom som si sadla medzi nich na gauč a zobrala notebook na kolená. Prehliadla som si twitter.

''My name is Mickey, and I get kiss from @example & @JamesMortyner !' Lol, me too! x'

Klikla som na otvorenie fotky, ktorá tam bola. Jedna, ako dávajú chalani pusu Mickey a druhá, ako ju dávajú mne. Nedalo sa ubrániť úsmevu.
,,Nechápem, ako som bez vás mohla byť skoro dva roky," zasmiala som sa.
,,To ani my," žmurkol James. Z Elliotovho vrecka sa ozvalo vybrovanie.
,,Áno Zayn?" zdvyhol, po čom sme s Jamesom stíchli.
,,Mám ťa dať na reprák?" spýtal sa a pozrel na mňa. Prikývla som mu.
,,Dobre, počkaj,"usmial sa a zapol reproduktor.
,,Lav?" spýtal sa, ,,ja viem, že tam si, takže mi odpovedaj."
,,Dobre. Čo chceš vedieť?" pretočila som očami.
,,Čo keby si zajtra prišla ku nám? Alebo my k tebe?"
,,Zajtra? To nepojde. Musím byť s Mi," kusla som si do jazyka, ,,nemožem."
,,Čo si predtým chcela povedať?"
,,Nič," zašomrala som si.
,,Lav. Makaj!"
,,Zayn, nemožem ti to povedať, prepáč," rýchlo som povedala.
,,Myslel som, že si vravíme všetko. Je smutné, ako sa vieš vykašl'ať na svojho kamoša," povedal smutne.
,,Zayn, nekašlem na teba," povedala som.
,,Tak ako to, že si to povedala Elliotovi a Jamesovi ale mne nie?"
,,Elliot je moj brat, má to právo vedieť. A James mi pomohol vtedy, keď som to potrebovala," povedala som mu.
,,Ale," začal opať Zayn.
,,Nie, Zayn počúvaj. Steph odišla z Londýna z jedného vážneho dôvodu. O tom dôvode, vedia len traja ľudia na svete. Strašne ju bolelo, čo sa vtedy stalo a nemože ti to povedať, lebo sa bojí. Bojí sa, že to niekto zistí," James mu skočil do reči.
,,Raz ti to poviem, to ti sl'ubujem. No dovtedy, nechcem, aby si to vedel. Prepáč," povedala som.

Spiaci Elliot (odvevi obrázok, ale na milujem tú fotku :3)

5 komentárov:

  1. Jak já tenhle příběh miluju!:33 Je to dokonalé:) Další prosím:33 musí to říct Zaynovi a ať Harry někde potká Lav s Mickey!:3 M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako já vůbec netuším :D Ale snad že se potkají se Zaynem i s malou ;) Myslím že by to on rád uvítal :)Bože pořád je to napinavé :D Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ježiš ja vôbec neviem ako by to pokračovalo!!! Ale no tak podla mňa prídu 1D do Miami a stretnú ju! Oooooo áno yo by bolo :OOOOO
    Tento príbeh najviac milujem! <3
    Teším sa na ďalšiu časť :33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasnýýýýýý ! honem dalšííííí ;)
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bože dokonalé to je :3 po čase zase nejaký komentárik,nemožem sa dočakť dalšej časti :333

    OdpovedaťOdstrániť