streda 12. júna 2013

Sosídž of laverz 30

Takú školu ako sme mali dnes by som brala každý deň... :3 chop chop chop (nepochopíte :D) dôležité je, že ja, slečna Gleave dala na telesnej gól... :DDD ste mali vidieť tú radosť... hlavne keď som hrala v tých fake vanskách z New Yorkeru :D a potom chémia... to bol zabíjak... nám dala učiteľka voľno a úplný ignor nahodila... :D tak chalani vytiahli zapaľovač a sprej a začali robiť pokusy... :DDDD aspoň sranda bola :3 :DD a trochu nám potom smrdela trieda (trošililinku) :D
ĎAKUJEEEEEM :3 za tých 11 komentovv... :3 som okolo 11tej večer otvárata blog a som tipovala, že ich tam bude cca 5-6. A teraz 11. What the fuck? :O tak som čumela... :O no ďakujeeem :3 ľúbim vás najviac na svete :3 :)Xx - Mrs. Gleave
p.s.: nový vzhľad blogu. páči/nepáči? (nudila som sa :D)
p.s.s.: hádajte kto tam bude! kto úhadne, venujem mu časť ;) ♥

*30. časť*

Prebehla som k dverám a odomkla ich. Keď som zbadala osoby, ktoré stáli za nimi, rýchlo som ich chcela zabuchnúť, no nestihla som. Liam si oprel ruku o moje dvere, čím mi v tom zabránil. Pretočila som očami a vykĺzla na chodbu. Zavrela som za sebou dvere a oprela sa o nich.
,,Prečo si nás nepočkala?" opýtal sa vyčitavo Zayn.
,,Skončila som skôr," zaškerila som sa.
,,Aj tak si mohla počkať," usmial sa Louis.
,,Chalani," zavrčala som jemne, ,,nemám čas. Prepáčte."
,,Ja som ti chalan?" zasmiala sa Em.
,,Chalani a Em," opravila som sa.
,,To už je lepšie," usmiala sa, ,,nepozveš nás dnu?"
,,Nie," zašomrala som si.
,,Prečo?" spýtal sa Liam.
,,Správne, prečo?" opýtal sa Niall, za čo si vyslúžil moj pohl'ad, ktorý by mohol zabíjať.
,,Potrebujem byť sama," šepla som.
,,Lav, nechcem byť zlý, ale my nie sme debilnì. Stretla si sa s Jamesom a Elliotom a ja poznám twitter. Lav, prečo to nikomu necheš povedať?" spýtal sa Niall a ja som myslela, že ho na mieste zabijem.
,,Horan," zavrčala som.
,,O čom to vravíte?" opýtal sa Harry. Prvýkrát prehovoril. Naprázdno som preglgla a zabila Nialla pohľadom. Toto si ešte odskáče.
,,Ako ste zistili, kde bývam?" opýtala som sa len tak mimochodom.
,,James je fajn chalan. A má pekné správy," zasmial sa Louis. Teraz Jamesovi jeho 'prepáč' nepomože.
,,Neodbiehaj od témy," povedal Niall.
,,Zabijem ťa Niall. Zabijem ťa Horan. Pripravuj si pohreb," šomrala som si.
,,Nebolo by lepšie, keby si nám to vysvetlila dnu?" povedala Em a ja som sa zhrozila.
,,Lav, čo nám nechceš povedať?" zamračil sa Zayn.
,,Povedz im to, alebo im to poviem ja. A ver mi, ja im to len tak sucho poviem," usmial sa Niall.
,,Niall, lenže ty to nechápeš! Nevieš čo sa stalo a nevieš, ani to ako sa bojím o tom niekomu rozprávať!" zavrčala som na neho.
,,Ale oni si to zaslúžia vedieť! Nič ti nespravili!" zvýšil hlas.
,,Jasné, on mi nič nespravil!" ironicky som sa uchcetla.
,,Poviem im to," varoval ma.
,,Niall, prosím ťa nie. Bolo to mojím tajomstvom a chcem aby to ním aj zostalo."
,,Ale on, to potrebuje vedieť."
,,Pardon, že ruším vás rozhovor, ale sme trochu mimo. Tak za prvé. Kto je on? A za druhé. Vysvetli nám to," povedala Em. Super Horan, teraz sa tomu už nevyhnem. Fakt ti veľmi pekne ďakujem.
,,Bojím sa, to povedať. Bojím sa, že sa kvoli tomu niečo stane medzi vami. Ako v skupine," dostala som zo seba.
,,My sa máme radi. Nebudeme sa na seba hnevať, nech sa deje, čo sa deje. Vravíme si o sebe všetko a neverím, že by ti niekto z nás mohol ublížiť," povedal Liam.
,,Fakt tomu neveríš?" zasmiala som sa.
,,Nie," pokrútil Liam hlavou.
,,Nechce niekto niečo povedať? Čo ja viem, napríklad Harold?" pozrela som na neho a čakala.
,,Prepáč," zamrmlal si.
,,Prepáč? Prepáč?! Styles, uvedomuješ si, čo si spravil?! Toto si nevyžehlíš jedným blbým prepáč. Neviem, či ti to ešte vôbec niekedy odpustím. Veď sa aspoň trochu zamysli nad tým, čo si spravil a potom sa mi ospravedlni," zhučala som ho, ,,a ak chcete niečo vedieť, pýtajte sa Stylesa, nie mňa. On vám to povie určite s radosťou," povedala som, vošla do bytu a tresla dverami. Otočila som kľúčom a prešla naspať k Mickey, ktorá medzi tým zadriemala. Zobrala som ju na rúčky a preniesla do izby. Položila som ju do postieľky, pohladila vlásky a vtisla jej bozk na čelo. Bola mojím nádherným anielikom, mojím dôvodom pre úsmev a život. Pomalým krokom som sa vrátila do obývačky a spustila sa na gauč. Nahmatala som ovládač a začala znudene prepínať kanály. Samé romantické hlúposti na štýl 'milujem každého, okrem každého'. Stratíš sa po prvej vete, čo povedia. Nakoniec som zakotvila pri hudobnom kanáli. Spokojne som sa zapozerala na telku a čakala, čo pustia ďalej. Z reprákov sa ozvali prvé tóny gitary a v telke sa objavila jeho tvár. To hádam nemyslia vážne. Nervózne som zobrala ovládač a vypla to. Zložila som si hlavu na svoje rameno a pomaly prestávala vnímať.
Prebrala som sa až na trieskanie na dvere. Nemotorne som sa vytrepala z gauča a zamierila k dverám.
,,Veď už idem," zavrčala som, keď búchanie neprestávalo.
,,Čo chc-?" začala som, no nedopovedala, pretože jeho pery sa pritisli na moje.

Harry, prosím pekne viete kde? V Miami, ofcourse. :3 Ale žeby mi sedela SOL na časový rozpis chalanov? :DD

12 komentárov:

  1. Laska fuck
    dokonale jak vzdy
    kratke:(sposto zakoncene:( to som ti uz hovorila:DDDd ale superky dokonale bozke

    your love lilo:*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to se ti povedlo :D Myslím že je to bude James nebo Harry nebo Niall :D U tebe nikdo neví :D Určitě to bude jeden z nich ;) Jo a nový vzhled se mi líbí,je to nové a jiné :o) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo ještě jeden díl by to chtělo :D pls :) Xxx (A)

      Odstrániť
  3. suppper ako vzdy :D ale este jednu prossssim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to si děláš strandu že v tom nejlepším to ukončíš .....chceš za to zabít ? :D .... okamžitě další díl !
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Harold tam bude :3 a možno by to chcelo zmeniť farbu písma.. teda neviem či mam iba ja retardovany mobil, ale keď je čierne pozadie a čierne písmo tak sa celkom blbo číta :D .Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fúúúúha podľa mňa tam bude harry ale myslím že to si predvídala že to napíšeme všetky a tak neviem :D možno aj niall :D ale skor asi harry neviem :D ináč super časť aj vzhľad nový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne saa to nedá čítať :( nedá sa zmeniť farba písma? Bo ja chodím cez mobil (mám pokazený PC) A cez to pozadie mi to nejde čítať :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, som si už aj ja všimla, že to cez mobil nefunguje dobre... zmenila som na biele písmo, takže už by to malo fungovať normálne :)Xx

      Odstrániť
  8. A toto čo? :OOOOOOOOO
    Akože Niall ide dobre no pche! A Harold že prepáč -______________-" Lopatou po hlave! -_____-"
    Rýýýýýýýýýýýýýýchlo ďalšiu!!!

    OdpovedaťOdstrániť