piatok 14. júna 2013

Sosídž of laverz 32

Ja viem, že je znova krátka (a táto je fakts extra krátka, myslím že najkratšia :D) ale hádam nevadí. Inak, neviem, či si uvedomujete, ale SOLka sa už pomaly končí... už len šesť častí a epilóg... :D a verte mi, nečakali by ste to, ako sa to skončí (divná veta :D) but, enjoyy, ľúbim vás, koment, hviezdička atď... ;) + kkmentujte ešte aj Fall! sú tam 4 komenty, takže by som časť nedala ešte ani keby som ju mala napísanú (pre info, nemám ju. :D)
p.s.: neviem či poznáte Adee a jej príbeh, ale ja vám ho úplne najviac odporúčam! A tuna zaňho zahlasujte v ankete... je to príbeh V službách írskeho škriatka... :3 milujem ten príbeh ;3 Ľúbim vás :* - L


*32. časť*

Sklesnuto odkráčal k pódiu a vyliezol na neho.
Po koncerte sme zamierili k východu, keď ma niekto chytil za ruku a potiahol druhým smerom.
,,Chalani," zašomrala som si.
,,Neviem, čo sa stalo medzi tebou a Harrym a čo mu máš odpúšťať, ale odpusti mu!" zavrčal Louis.
,,Louis...," začala som.
,,Nie, teraz počúvaj. Nevidela si ho, ako teraz vyzerá. Nechce s nikým vravieť, nechce nič robiť," povedal Liam.
,,Liam, počúvaj," začala som, no znova nedokončila.
,,Celý čas sa tešil na tento koncert, ako ti to zaspieva a ako mu odpustíš. Bol si tým istý. Teraz je na dne," povedal Niall.
,,Niall, sakra," zavrčala som už naštvane.
,,Nevieme, čo sa medzi vami dvoma stalo, no mala by si mu to odpustiť. Trápi ho to a je to na ňom vidieť. Tak za ním choď a vysvetlite si to," povedal Zayn.
,,Ku*va chalani, ale vy to nechápete! Vravíte, že neviete, čo mi spravil, tak si láskavo uvedomte, že tam je ten problém. Vy nemáte ani tušenie, čo mi spravil! Nemáte ani tušenie, ako veľmi mi ublížil. Tak to už všetci neriešte!" zahučala som a zamierila von, kde ma čakala Lilo.
,,Kde si b-" začala.
,,Nepýtaj sa ma, lebo o chvíľu vybuchnem," skočila som jej do reči a ona stíchla. Nastúpili sme do taxíka, zviezli sa domov a rozlúčili sme sa. Nervózne som vyšla po schodoch a zaklopala na Chrisine dvere. Po pár sekundách sa v nich objavila jej vysmiata tvár.
,,Ahoj," zamrmlala som si.
,,Ahoj. Idem po Mickey," rýchlo odbehla a hneď sa aj vrátila, ,,bola tak unavená, že už dávno zaspala," zasmiala sa potichu.
,,Ďakujem ti. Si zlatíčko," šepla som jej potichu a zobrala si ju na ruky.
,,Nie je zač," žmurkla a zmizla v byte. Preniesla som ju do postiel'ky a chvíľu ju sledovala, ako spí. Zo zamyslenia ma vytrhlo až vybrovanie mobilu. Neznáme číslo. Prešla som do kuchyne a zdvihla som to.
,,Haló?" dostala som zo seba.
,,Si doma?" ozvalo sa. Ten hlas som poznala vel'mi dobre.
,,Možno," odvetila som.
,,Takže áno," zasmial sa a zložil. Položila som mobil na stôl a prezliekla sa do pyžama. Natiahla som na seba deku a zapla telku. Znudene som prepínala medzi kanálmi, keď niekto zazvonil. S povzdychom som sa strepala z gauča a zamierila k dverám. Odomkla som ich a do mojho bytu sa vhrnuli dve osoby.
,,Čo tu robíte?" opýtala som sa ich s úškrnom.
,,Kde máš izbu?" opýtal sa ma s úškrnom a ja som ukázala na jedny dvere. Rýchlo ma tam odtiahol a otvoril skriňu. Pohl'adom prebehol po všetkom oblečení a zastavil sa až na jej konci. Vytiahol z nej červené tielko a čierne kraťasy. Na to, že je marec večer, je strašne horúco.
,,Obleč si ich. A nediskutujeme!" prikázal mi.
,,Von z mojej izby," zasmiala som sa a on len pretočil očami.
,,Zlatko, som tvoj brat. Makaj!"
,,No dobre," zamrmlala som si a rýchlo sa do nich obliekla.
,,Teraz si sprav niečo s vlasmi, napríklad toto," usmial sa a stiahol mi z nich gumičku, ,,a možme ísť," usmial sa.
,,Počkaj, kam? A čo Mickey?" spýtala som sa ho.
,,Prekvapenie. A na to je tu James," uškrnul sa a vytiahol ma von. Nasadli sme do auta a previezli sa na pláž.
,,A teraz tam choď," postrčil ma smerom na pláž a niečo naťukal do mobilu. Pomaly som prešla a zabočila za roh. V to, čo som tam uvidela, som nedúfala ani v najkrajších snoch.

10 komentárov:

  1. Nádhera :3 a prvý koment mám ja <3 (Łuska :* )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé ! :3 Zbožňujem tvoje príbehy !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooo a nakoci bude stát Harry s velikou kyticí růží :3 Jako vždy skvělé,božské a senzační!!!! :D :* Nemám více slov ;) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ti poviem, že máš pravdu, uveríš mi? :D ale inak ďakujem :D :)Xx

      Odstrániť
    2. Jéé já jsem to uhádla :D No skvělé :) Tak to se ještě víc těším na další díl ;) Xxx (A)

      Odstrániť
  4. nemám slov je to naprosto úžasné , a okamžitě začni makat na dalším díle
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosim pridaj dalšiu :3 Je to užas :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Awwww :3 Toto je bomba! :3 Rýchlo ďalšiu :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úplne úžasne ja už ani neviem čo ti mam napísať proste rýchlo ďalšiu :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dobr krátka je :D ale čo :D aj tak je dokonalá :D haroldes tam bude stáť D: ta nech mu už odpustí doked nás chceš takto naťahovať :D davaj ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť