sobota 15. júna 2013

Sosídž of laverz 33

My dear unicorns... :D najprv k časti - je tam citát po anglicky (don't worry, preložila som ho, ale v anglickej verzii sa mi páčil viac, takže je tam aj ja.:))... a teraz k Fallu - je dosť možné, že ešte dnes večer pridám časť... :) To je aj dôvod, prečo dávam teraz tak skoro ráno (pre vás možno nie, ale ja ešte ležím v posteli :D) no, ale naspäť k pointe (žiadnu to nemá :D) asi len toľko, že vás ľúbim, takžr poprosím komentár,  hviezdičku... enjoyy ;)
p.s.: otvorte TOTO a tam dole pod reklamou, je anketa... zahlasujte prosím za prvý príbeh - V službách írskeho škriatka :3 Moc vám za to ďakujem! ;)
p.s.s: venujem (A), ktorá napísala, že tam bude Harry s kyticou ruží. Zlatko, naozaj si nebola ďaleko od pravdy ;) :)Xx - L

*33. časť*

Prikryla som si ústa rukou a obzrela som si to. Lupienky z ruží rozhádzané po zemi, sviečky ako lem chodníka. Jemne som stúpala a prešla po vyznačených stopách. Dostala som sa do malej, pomerne súkromnej zátoky. Usmiala som sa a spustila na zem. Bolo to nádherné.
,,Ahoj," ozvalo sa mi za chrbtom. Otočila som sa a pozrela na neho. Osvetľovali ho svetlá sviečok a vytvárali na jeho tvári rôzne tiene.
,,Ahoj," odpovedala som mu a zapozerala sa na more. Počula som, ako prešiel za mnou, sadol si do piesku a prehodil si ruku cez moje rameno. Chvíľu sme sedeli obaja v tichosti.
,,Lav, mňa strašne mrzí čo som ti spravil. Celé tie dva roky som strašne trpel, bál sa o teba. Chalani o mne vraveli, že som ako bez duše. Falošné úsmevy, falošné pocity, faloš sama o sebe. Rowan ma nútila robiť veci, čo som nechcel. Nepáčilo sa jej aký som, tak som sa kvôli nej menil. Niekedy som mal pocit, že nejde po mne, ale po sláve a peniazoch. Vlastne, ani to zasnúbenie nebol moj nápad, no na výber som veľmi nemal. Ale čo ti chcem povedať. Za tie dva roky, si mi chýbala. Uvedomil som si, že si časťou mojho života. Uvedomil som si, že bez teba nemožem byť. Uvedomil som si, že ťa l'úbim," nesmelo vyslovil.
,,Konečne si úprimný," zašepkala som.
,,Musel som. Kvôli tebe," usmial sa a ja som sa zasmiala, ,,tak?"
,,Je to nádherné, ale," začala som opatrne, ,,bijú sa vo mne dve strany. Srdce, ti chce odpustiť, no rozum nepustí," pošepla som. Zalovil rukou za svojím chrbtom a vytiahol z tamadial' ružu.
,,When I look in your eyes and you’re looking back in mine, everything feels not quite normal, because I feel stronger and weaker at the same. I feel excited and, at the same time, terrified. The truth is, I don’t know what I feel, except I know what kind of man I want to be. [Keď sa pozerám do tvojich očí a ty do mojich, nie všetko je v úplnom poriadku, pretože sa cítim silnejší a zároveň slabší. Cítim sa vzrušený, no i vystrašený. Pravdou je, že neviem, čo cítim okrem toho, že viem akým mužom, chcem byť.]," podal mi ružu do ruky a chytil za bradu, aby mi mohol pozrieť do očí, ,,l'úbim ťa a dúfam, že mi odpustíš."
,,Aj ja ťa l'úbim," zašepkala som potichu. Na jeho tvári sa roztiahol široký úsmev. Pritiahol si ma k sebe bliššie a ja som mu rukou zašla do vlasov. Prisala som si svoje pery na tie jeho a cítila, ako sa pomedzi bozky usmieva.
,,Nepojdeme ku tebe?" zašepkal.
,,Poďme," usmiala som sa, ,,tie veci tu necháš len tak?"
,,Áno," usmial sa. Objal ma okolo pásu a vykročili sme smerom na parkovisko. Nasadli sme do auta a zamierili ku mne domov. Zaparkoval pred blokom a ja som ho vytiahla po schodoch hore. Na dverách som mala prilepený lístoček. Rýchlo som ho strhla, skor ako si ho Harry stihol všimnúť.
'Spala ako mŕtva, tak som išiel. James xxxx'
Strčila som si ho do vrecka a vtiahla Harryho do bytu.
,,Prezlečiem sa, počkaj sekundu. Sadni si tam," ukázala som na obývačku a on tam zmizol. Odbehla som do izby a prezliekla sa do domáceho trička. Precupkala som za ním do obývačky a spustila sa na gauč vedl'a neho.
,,Pozri, musím ti niečo povedať," povedala som mu.
,,Počúvam," usmial sa a pohladil mi ruku.
,,Alebo, radšej ti to ukážem, poď," šepla som a postavila sa. Za ruku som ho potiahla do izby kde odfukovala Mickey.
,,Ja neverím," dostal zo seba po chvíli, ,,prečo si mi nič nepovedala?"
,,A čo som ti mala povedať? Neznášal by si ma ešte viac, ako sa dalo," pošepla som. Stále neodtrhaval pohl'ad od nej.
,,Lav, to, že som ťa neznášal, nie je pravda. Žiarlil som, lebo som ťa nemohol mať. A toto," kývol na Mickey, ,,neviem, čo povedať. Iba toto," zohol sa ku mne a vtisol mi bozk na ústa.
,,Harry, počkaj," zašomrala som si pomedzi bozky, ,,a čo Rowan?"
,,Srať sa Rowan," zavrčal a začal ma bozkávať na krku.
,,Harry, nejde na ňu len tak srať," odsekla som mu.
,,Kedy si mala naposledy sex?" spýtal sa, čím ma dosť zaskočil.
,,Dva roky, s tebou," zasmiala som sa.
,,Vidíš, aspoň vieš, ako je to byť dva roky bez neho," zavrčal mi do ucha.
,,Nespíš s ňou?"
,,Ona sa bojí," zašomral si.
,,Zasnúbili ste sa, no ešte ste spolu nespali?" opýtala som sa ho a on len prikývol, ,,prečo ste sa proste zasnúbili?"
,,Mám ju rád, ale," začal.
,,Musel si," dokončila som za neho.
,,Správne" zašepkal.
,,Prečo jej proste nedáš koniec, keď s ňou nechceš byť?" usmiala som
,,Nemožem. Ale o tom, potom," usmial sa a znova sa ku mne zohol aby ma mohol pobozkať.
,,Mama!" ozvalo sa z postieľky. So smiechom som sa odtiahla od Harryho a chcela sa po ňu nahnúť, no on ma predbehol. Zohol sa po ňu a zobral si ju na ruky.
,,Ahoj maličká, ja som tvoj otecko," usmial sa na ňu a ona sa roztomilo zasmiala.
,,Zoznámte sa. Mickey, toto je tvoj otecko Harry. Harry, toto je Mickey Darcy Gleave, najroztomilejšie dievčatko vobec. Má rok a necelý mesiac," usmiala som sa na nich dvoch.
,,Ahoj maličká," usmial sa a vtisol jej bozk na čelo.
,,Avoj," zasmiala sa.
,,Si krásna. Celá po svojej maminke," usmial sa.
,,Skor po tebe," povedala som so smiechom.
,,Mama je kvasna," zašušla.
,,Áno, je," zasmial sa Harry.

10 komentárov:

  1. Je to to nejhezčí co jsem za poslední dobu četla.Máš umě poklonu :D :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé děkuju ;) Moc mě to potěšilo,že jsi ten to překrásný díl věnovala MĚ :* :)No a na FALL se těším moc :D Tak šup šup sem ho dej :) Jo a ten citát je skvělý + i ten překlad ;) Moc se ti povedl tento díl :) Je to jeden z nejkrásnějších co jsem kdy o tebe četla ;)Xxx S láskou a úctou (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuuj užasne :D už sa tešim na ďalšu časť :D Mia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ajaj fajna cast este jednu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalé..:3 dej další..prosím a rychle!:) M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Awwwwwwwwwwwwwwww <3
    Dokonalé :33

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je sladký :3..vážně skvělý příběh!;)..přidej další, těším se <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemala náhodou.stredné meno Darcy?

    Btw. odporúčam pustiť si I Was Wrong. :)

    *Wanny*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala moja chyba... :D Lebo v pôvodnej verzii mala Claire, a potom som to zmenila na Darcy, lebo sa to k Harrymu viac hodí... :D už som to opravila :3 :)Xx

      Odstrániť