sobota 20. júla 2013

Learn To Love Again 4

Venujem Niki, Ninuške a Klaudii. Bude to pán boh, Ed Sheeran. :3 Ale ešte nie teraz, asi v 6. Ale bude. :)
Ľúbim vás. Koment, hviezdička a enjoyy.
- vaša polomŕtva M's L. :)Xx


*4. časť*

Pocítil som nepríjemné studené štípanie na celom mojom tele. Neochotne som otvoril jedno oko a pozrel sa pred seba. Kde to som? Opatrne som sa posadil a chytil si hlavu, v ktorej mi trešťalo ako o život. Čo sa to deje? Rozhliadol som sa okolo seba. Všade bola tma ako v rohu až na vzdialené svetlá mesta. Vyzerá to tak, že som zaspal na streche. A rozpršalo sa. Striaslo ma od zimy, tak som sa postavil, aby som prešiel k výťahu a zviezol sa dovnútra. Už som privolával výťah, keď môj pohľad upútalo telo, ktoré ležalo na zemi. Podišiel som bliššie a pozorne sa na ňu zahľadel. 'Mitchie!' zakričal na mňa môj vnútorný hlas a ja som sa len tresol po čele.
,,Mitch," pošepol som a potriasol jej opatrne plecom, aby sa prebrala. Žiadna odpoveď.
,,Mitch, vstávaj," zopakoval som hlasnejšie a naďalej triasol jej ramenom. Akoby som sa rozprával s kľúčovou dierkou.
,,Mitch, zobuď sa," povedal som už dosť nahlas. Pomaly rozlepila oči a pozrela na mňa.
,,Hmm?" zachrapčala a znova zavrela oči.
,,Poď dnu," pošepol som jej s úsmevom.
,,Nieee," zívla a natiahla sa na zemi. Nie je jej to nepohodlné? Vyzerá to tak, že nie.
,,Prechladneš," upozornil som ju, ,,a to by si nechcela, však nie?" Nedostal som sa žiadnej reakcie.
,,Tak poď, inak ťa budem musieť odniesť," varoval som ju, no ona nič. Ako chce. Zohol som sa, položil jej ruku na moje ramená, chytil ju okolo pásu a vytiahol na nohy.
,,Niall? Čo to robíš?" opýtala sa pološeptom so zadržiavaným smiechom.
,,Nechcela si ísť," zamračil som sa a ťahal ju k výťahu, ,,tak ti pomáham." Nastúpili sme dovnútra a ona stlačila tlačítko s číslom 3. Oprela sa o stenu a len tak pozerala dohora. Ja som nevedel kam sa dívať, tak som hľadel na ňu. Mala premočené tričko, cez ktoré jej presvitala čierna podprsenka. 'Horan ty prasa!' zahriakol ma môj vnútorný hlas a ja som sa len sám pre seba uškrnol.
,,Je ti niečo vtipné?" opýtala sa ma Mitchie, keď postrehla môj úškrn.
,,Nič, nič," pokrútil som hlavou a pozrel jej do očí. Naše pohľady sa stretli a ja som mal pocit, že nejako oťažel vzduch. Akoby unikal a jeho miesto nahradzovalo niečo iné - elektrina. Prisahám, že pri nás lietali iskričky elektriny. Pozerali sme sa navzájom do svojích očí a myslím, že obaja cítili to napätie, no skôr, než sme stihli niečo spraviť, výťah cinkol a dvere na ňom sa otvorili, čo spôsobilo uvoľnenie napätia, ktoré medzi nami vládlo. Mitchie sa spamätala prvá, potriasla hlavou a vystúpila vonku. Ja som vyšiel hneď za ňou, stále z nej nespúšťajúc pohľad. Potichu odomkla dvere a pustila ma dnu. V obývačke som videl spať Zayna na malom kresle. Kam sa podeli ostatní som netušil.
,,Dám ti suché oblečenie?" opýtala sa Mitchie a ja som len prikývol. Zamierila do nejakej izby, ktorú som odhadoval na jej. Otvorila skriňu a začala sa v nej prehrabovať. Ja som si zatiaľ prezeral izbu. Bola tu jedna posteľ, ktorú obsadili Louis a Liam (tak tu zmizli!), polička s niekoľkými knihami a plagáty nejakých hokejistov, ktorých som nepoznal. Nad písacím stolom mala nástenku, kde mala prišpendlíkovaný dres s nejakými podpisami. Všimol som si poličku s CDčkami, ktorá ma zaujala asi najviac. Pristúpil dom k nej a začala lúšťiť názvy. Keďže som bol ešte trochu opitý a bola tu tma, nebolo to najjednoduchšie. Spoznal som Eda, Bastille, Imagine Dragons, The Script, One Republic, Red Hot Chilli Peppers... Ostatných som rozlúštiť už nestihol, lebo ma z mojej práce vyrušilo Mitchine zakašľanie. Prudko som sa vystrel a otočil k nej s výrazom v tvári, akoby ma pristihla s rukou v nutelle.
,,Na," pošepla a hodila mi tričko a nejaké veľké nohavice.
,,Ďakujem," pošepol som a zamieril von z izby, ,,kde je kúpeľňa?" Ukázala na jedny dvere a ja som len rýchlo vošiel dnu. Prezliekol som sa do suchého oblečenia a pozrel sa na seba do zrkadla. Bože, ako to vyzerám. Prečesal som si vlasy nejakým hrebeňom, ktorý som tam uvidel a umyl si zuby prstom. Hneď je to lepšie. Ešte raz som sa skontroloval v zrkadle. Celkom to ujde.
Potichu som vyšiel von a sadol si k nej na gauč.
,,Pomôžeš mi ho roztiahnuť? Budeme sa tu musieť vyspať dvaja," pošepla a kývla na gauč. Súhlasil som, tak sme ho čo najrýchlejšie a čo najnehlučnejšie roztiahli. Podala mi dve deky a niekoľko vankúšov.
,,Ďakujem," usmial som sa na ňu a ľahol na pravú stranu. Ona si ľahla vedľa mňa a opatrne sa na mňa usmiala.
,,Páči sa mi tvoj hudobný vkus," pošepol som, ,,nevedel som, že počúvaš taký štýl. Čakal by som skôr ženské interprétky."
,,Nepáči sa ti to?" odvrkla.
,,Nie, nie! Som len milo prekvapený," usmial som sa, ,,ja počúvam to isté." Už som len zavrel oči a ponoril sa do snu o drakoch, daždi a čokoládových očiach.

Mitchie
,,Zbláznili ste sa?!" boli slová, ktoré som započula ráno ako prvé.
,,Veď sa nič nestalo!" odpovedala mu Karol a ja som si bola istá, že sa mračí. Poznám to už len z jej hlasu.
,,Aha, takže sa nič nestalo! Harry, ty si asi neuvedomuješ, že je to moja sestra!" odvrkol naštvane Zayn. Vtedy ma to už začalo zaujímať, tak som rozlepila oči a pozrela na nich.
,,Veď kľud bro. Boli sme opitý," zasmial sa Harry a pokrčil plecami. Zaujímalo by ma, čo sa stalo.
,,To nie je ospravedlnenie!" zavrčal Zayn a zabijácky na neho pozrel.
,,Nechaj to tak Zayn," povedala Karol a opatrne mu položila ruku na predlaktie. On sa pri jej dotyku strhol a ďalej prepaľoval pohľadom Harryho.
,,Čo sa deje?" zachrapčal Niall. Ležal rozvalený na druhej polke môjho gauča a vyzeralo to tak, že aj jeho práve zobudili. Opatrne sa posadil a rukou si pretrel oči. Mal poriadne rozospatý výraz, ktorý spolu so strapatými vlasami vytváral neuveriteľne zlatý look.
,,Čo sa stalo? Akože títo dvaja spolu spali v jednej posteli! A pozri na jej krk!" rozčuľoval sa Zayn a pri tom ukazoval na Karol a Harryho.
,,Bože, Zayn, tak tam má cucflek. Nevyvádzaj tak. Aj ja som spal s Mitchie na jednej posteli a čo?" zamrmlal si Niall. Všimla som si, ako ešte pretočil očami a naspäť si ľahol pod deku.
,,Lenže ty niesi Harold! Ty by si sa o nič nepokúsil, narozdiel od neho!" zamračil sa a stále rukou švihal smerom k Harrymu. Keď som na neho pozrela, na perách sa mu pohrával úškrn, ktorý sa snažil potlačiť, no kútiky úst mu cukali stále vyššie a vyššie a bolo len otázkou času, kedy sa rozosmeje. Nevyzeralo, že by ho to nejak trápilo a Karol tak isto.
,,Charlotte, nemyslel som si, že si schopná urobiť toto po jednodňovej znánosti," povedal sklamane. Karhal ju akoby bol jej otec. Veľmi dobre som vedela, že to Karol nenávidí, rovnako ako keď jej niekto povie Charlotte. Tá Zayna zabije.
,,Ale ja som nič neurobila! Dobre, bozkávali sme sa, ale aj tak to nie je tvoja starosť. Je to môj život a ty sa do toho láskavo nestaraj, dobre?!" zvreskla na neho. Po tomto som sa už úplne prebrala. Takto opicu asi nedospím.
Zayn pokrútil hlavou a zamieril von. Tresol dverami a my sme na seba len pozreli. V byte sa rozoznelo hrobové ticho.
,,Idem za ním," prerušil to ticho Harry a zamieril k dverám.
,,Počkaj, pojdem radšej ja. Teba tam zabije," povedal Niall a rýchlo sa vytrepal spod deky. Harry len prikývol a nechal ho ísť. Niall za sebou potichu zabuchol dvere a už ho nebolo.
,,Karol? Môžem s tebou hovoriť?" opýtala som sa jej a tým nenápadne naznačila Harrymu, aby odišiel.
,,No, vrav," usmiala sa a hodila sa na gauč, kde som prespala noc s Niallom.
,,V súkromí," dodala som, pretože Harrym ani nehlo.
,,Ah.. Ja idem do kúpeľky, dobre? Nebudem vás rušiť," rýchlo sa ospravedlnil a zmizol v kúpeľni.
,,Tak?" opýtala sa Karol.
,,Čo si robila s Harrym?"
,,To nie je tvoja vec," len mi odsekla. Aha, tak fajn. Je milé, že mi toto povie najlepšia kamoška.
,,Maliková, neser ma. Hovoríme si predsta všetko," zamračila som sa.
,,Raz sa nestraj Mitchie. Je to medzi ním a mnou. Ty si bež za svojím roztomilučkým Niallerom a nás dvoch nechaj riešiť si svoje problémy samých," odsekla mi podráždene. Postavila sa, prešla ku kúpelni a bez zaklopania vošla Harrymu dnu. Samozrejme, že tresla dverami, až sa ozývalo.
V tej chvíli som pocítila taký divný pocit, ktorý som nevedela definovať, tak som sa ho len pokúsila zahnať do úzadia. Či úspešne, to sa uvidí neskôr.

Mitchie :3

7 komentárov:

  1. žužo jako vždy ;) Další bude asi tak kdy? :3 Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne, Dokonalé :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný příběh doufám že bude další díl,protože tenhle příběh je PERFEKTNÍ *__*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mmmm:3 Moc se mi to líbí, už se těším na další!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sadkooooo milujemmm to!!! Okamzite sem daj dalsiu cast!!! urcite sa spolu vysplali ze? :3 :DD ....nevydrzim to, prosimm pridaj dalsiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Časť ! časť ! :D rýchlo časť -_- makaj píš ! prídem ťa skontrolovať :D makaj rýchlo píš ináč ma roztrhne ! je to dokonalé !! :O

    OdpovedaťOdstrániť