pondelok 26. augusta 2013

Learn To Love Again 9

Ten pocit, keď posledné dva mesiace opisujem dva dni. Fuck my life. Ale nevadí, napísala som novú časť, tak sa tešíme, nie? :3
Bože, možno budem exot, ale ja sa tak teším do školy! :D Ako mám dve spolužiačky direcrionerky (a ja naozaj naozaj dúfam v to, že ani jedna nepozná tento blog), mám jednu, ktorá ma rovnakú posadlosť youtubom ako ja, jedného spolužiaka, ktorý vyzerá trochu ako Macklemore, babu, ktorá sa volá Maliková (a je haterka-.-) a potom kopec zlatých ľudí, ktorých milujem už po tých pár riadkoch, čo sme si napísali. A hlavne sa teším na sobotu, lebo o tretej máme stretnutie a o šiestej idem na TIU :3 excited :D pokúsim sa dovtedy ešte jednu časť napísať, o nič nesľubujem.
toť asi vsio, ako stále, koment, hviezdička a enjoyy ;3
ľúbim vás :)Xx
p.s.: chcem sa veľmi veľmi veľmi ospravedlniť Elise, za to že jej neodpisujem na správu... prepáč! ale mne sa pokazil Page Manager, cez ktorý som ti odpisovala a nejde mi otvoriť :( keď sa najbliššie dostanem na pc, tak sa pokúsim ti odpísať, dobre? :) :D - M's L




*9. časť*

Edov koncert bolo niečo úžasné. Stáli sme hneď pod pódiom a Niall po celý čas stál za mnou a objímal ma okolo pásu. Cítila som sa úplne úžasne.
,,Bavíte sa?" zakričal Ed do mikrofónu a my sme mu všetci odpovedali hlasným pišťaním.
,,Myslel som si. Dnes je na tomto koncerte jeden môj dobrý kamarát a ja by som ho chcel poprosiť, aby teraz so mnou zaspieval. Niall, spravíš to pre mňa?" povedal Ed s úsmevom a pozrel naším smerom.
,,Počkáš tu na mňa?" opýtal sa ma a ja som len prikývla. Dal mi jednu rýchlu pusu a potom kývol SBSkárovi, ktorý ho bez problémov pustil za plot, ktorý bol natiahnutý okolo pódia. Vyliezol hore a silno objal Eda.
,,Chcel by som zaspievať Little things, ak ti to nebude vadiť," povedal mu Ed.
,,Nemám s tým najmenší problém," povedal do mikrofónu, ktorý mu podal jeden z SBSkárov pod pódiom. Nenápadne pozrel na mňa a žmurkol. Keď spieval naposledy tú pesničku, mala som pocit, že ju spieval len a len pre mňa. Ak to teraz spraví znova, asi naozaj skolabujem.
Ed začal spievať a v refréne sa k nemu pridal aj Niall. Bolo fascinujúce, ako vedel dobre spievať aj bez toho, aby sa dopredu rozospieval. Spieval úplne čisto tým svojím anjelským hlasom s írskym prízvukom. Bol proste úžasný.
Keď prišlo na rad jeho sólo, Ed prestal spievať a nechal len Nialla. On sa pomaly prechádzal po pódiu a ja som videla, že stále pozerá len na mňa. Spieval mi to ako večer predtým, no teraz nie až v takej blízkosti. Keď sa skončila jeho časť, Ed sa k nemu pripojil. Zneli spolu super, no s chalanmi mu to ladilo viac.
,,A toto bol Niall Horan z One Direction!" povedal nakonci Ed. On sa len zasmial.
,,Čo ťa priviedlo na môj koncert?" spýtal sa Ed a položil si ruku na jeho rameno.
,,Jedno blonďaté dievčatko," povedal s úsmevom a pozrel mojím smerom. Jemne som sa začervenala a sklonila hlavu.
,,No pochváľ sa, ktorá to je?" zasmial sa Ed a ja som videla, že aj Niall sa trochu začervenal.
,,Tá?" opýtal sa Ed a ukázal mojím smerom. Niall len prikývol. Ed si zložil ruku z jeho ramena, podišiel ku mne a čupol si na kraji pódia
,,Ako sa voláš, kráska?" natiahol ruku s mikrofónom ku mojím ústam, aby som mu mohla odpovedať a bolo to aj počuť.
,,Mitchie," povedala som neisto. Ed sa na mňa usmial a postavil sa. Vrátil sa naspäť do stredu pódia, kde naňho čakal Niall.
,,Ďakujem za spoluprácu Niall. Veľmi si to cením," poďakoval mu Ed. Potriasli si rukami a potom sa aj objali. Och, aj ja ho chcem objať! Nialler zbehol naspäť ku mne.
,,Viete aká pesnička teraz bude nasledovať?" opýtal sa Ed. Všetci kričali rôzne názvy pesničiek.
,,Už som to tu niekde počul. No, ale nebudem vás ďalej trápiť. Dámy a páni... Kiss me!" zakričal. Odbehol si dozadu zobrať gitaru. Postavil sa k mikrofónu, ktorý mal v stojane.
,,Ešte pred tým, ako začnem spievať... Chcel by som to venovať Niallovi a jeho Mitchie," povedal s úsmevom a žmurkol na nás. N znova stál za mnou a držal ma za pás.
Ed začal spievať Kiss me, čo bola jedna z jeho bezkonkurenčne najlepších pesničiek. Milovala som ju.
,,Kiss me, like you wanna be loved, you wanna be loved, you wanna be loved. This feels like falling in love, falling in love, falling in love," spievala som spolu s ním a Niall spieval tiež. Keď sa skončil refrén, N ma chytil za pás a jemne otočil k sebe.
,,Kiss her, like you wanna be loved, you wanna be loved, you wanna be loved," spieval Ed za mojím chrbtom. Trochu tam pozmenil slová, nie?
,,Presne to aj urobím," pošepkal Niall a pobozkal ma. A ja môžem s istotou povedať, že toto bolo ten najkrajší a najromantickejší bozk aký som kedy dostala.

Zvyšok koncertu sme si užili ako praví Edovi fanúšici. Kričali sme, spievali, tancovali a proste sa bavili.
,,Zostaňme ešte tu, mám pre teba prekvapenie," povedal mi Niall potichu, keď sa koncert skončil a hala sa začala vyprázdňovať.
,,Aké prekvapenie?" opýtala som sa ho.
,,Uvidíš," usmial sa a preplietol si so mnou prsty, ,,môžme pomaly ísť." Prešli sme za to oplotenie, ktoré bolo okolo pódia a vyšli naňho. Potom sme zamierili do zákulisia.
,,Môžme tam ísť?" opýtala som sa ho pochybovačne.
,,Jasné," usmial sa a potiahol ma za sebou. Zišli sme dole po schodíkoch a ocitli sa v nejakej dlhej chodbe.
,,Zavri oči," povedal mi.
,,Potom narazím," namierla som.
,,Budem ťa viesť, neboj," povedal a s úsmevom mi ponúkol jeho ruku. Na chvíľu som mu pozrela do očí a potom ich s istotou zavrela a chytila ho za ruku.
,,Dobré dievčatko," povedal a ja som vycítila, že sa usmieval. Pomaly ma ťahal rôznymi chodbami, až sme zastali.
,,Už sme tam?" opýtala som sa ho, odolávajuc pokušeniu otvoriť oči.
,,Narátaj do desať," pošepol mi. Potichu som si začala rátať.
,,Jeden... Dva.. Tri... Štyri... Päť... Šesť... Sedem... Osem... Deväť... Desať," povedala som a opatrne otvorila jedno oko. Uvidela som pred sebou vyškereného Nialla a... Eda! Rýchlo som otvorila aj druhé oko a pozerala na neho ako na svätý obrázok. Veď to on aj bol. Zhlboka som sa nadýchla, aby som nezačala kričať a skákať všade okolo ako nejaká šialená faninka. To by bol poriadny trapas.
,,Mitch?" oslovil ma Niall.
,,Nemohol si ma na toto pripraviť? Stojím práve meter od toho najdokonalejšieho speváka na svete, tak to musím rozdýchať," pozrela som na neho.
,,Zlatko, ku mne si bola už aj bliššie ako meter," pripomenul mi Niall.
,,Nialler, ja som si skoro na stopercent istý, že nemyslí teba," vložil sa do toho Ed.
,,N, Ed má pravdu," pokrčila som plecami a pozrela naspäť na Eda, ,,môžem ťa objať?"
,,Poď sem," usmial sa a roztiahol náruč. Objala som ho najsilnejšie ako som vládala - veď takáto príležitosť sa nevyskytuje každý deň.
,,Neverím, že ťa práve objímam. Neverím, neverím, neverím," mrmlala som mu do hrude.
,,Poďakuj sa Niallovi. To on toto vybavil," povedal Ed a ja som sa od neho odtiahla a pozrela na Nialla, ktorý sa len nesmelo usmieval do zeme.
,,Ďakujem ti lásko," povedala som mu a vtisla jeden bozk na pery, ,,ďakujem, ďakujem."
,,Nemáš začo. A teraz si choď užiť Eda," povedal mi a postrčil ma smerom k nemu.
Niekoľkokrát som sa s ním odfotila, dal mi svoje CDčko, ktoré mi aj podpísal (keďže som si svoje nezobrala) a potom sme si len tak sadli a rozprávali sa.
,,Nechcem vás rušiť, ale mali by sme pomaly ísť," povedal Niall, ,,o chvíľku bude jedna hodina."
,,No..." povedala som smutne. Nechcelo sa mi ísť preč. Bolo mi tu príjemne - mala som tu Nialla, ktorý ma celý čas objímal okolo pásu a hral sa mi s vlasami a mala som tu Ed, ktorý mi rozprával o koncertoch a ja jemu o hokeji. Cítila som sa príjemne - tak ako už dlho nie. Tak uvoľnene, akoby sme sa poznali roky.
,,Rada som ťa spoznala Ed," povedala som, no môj úsmev bol už trochu smutnejší.
,,Mitch, neboj, keď budem najbliššie v Kodani, dám ti vedieť a môžme sa stretnúť," povedal s úsmevom, na čo som sa musela usmiať aj ja.
,,To by bolo super," pošpela som, predstavujúc si, ako sa s Edom prechádzame po Kodani s kávou v ruke, zabalení v bundách a čiapkach, smejúc sa na hlúpych vtipoch a chytajúc na jazyk snehové vločky, ,,to by naozaj bolo."
,,Tak ja ti dám vedieť, dobre?" usmial sa a objal ma.
,,Dobre," prikývla som.
,,No poď," povedal Niall a natiahol ku mne ruku. S úsmevom som si s ním preplietla prsty a zakývala Edovi. On mi odkýval a potom som ho už nevidela, pretože sme vyšli z jeho šatne a zašli za roh.
,,Potrafíme von?" opýtala som sa Nialla.
,,Asi nie," pokrútil hlavou a zasmial sa.
,,Fajn," porkčila som plecami a zamierila jednou chodbou, ktorú som tipovala na východ.
Do pol hodiny sme boli vonku živí a zdraví. Síce lialo ako z krhly, no to nám nevadilo.
,,Neviem, či nájdeme teraz nejaký taxík," povedal Niall rozhliadajúc sa okolo seba.
,,Ak sa nemýlim, o desať minút by nám malo ísť metro z tamadiaľ priamo domov," ukázala som na vchod do metra.
,,Tak poďme," prikývol. Prešli sme cez cestu a zišli po schodoch dole. Na svetelnej tabuli sme si skontrolovali, či som sa nemýlila. A samozrejme, že som sa mýlila.
,,Čo teraz? Najbliššie idem o piatej. Ideme si zavolať taxík?" opýtala som sa ho.
,,Asi nemáme na výber," pokrčil plecami a z vrecka vytiahol mobil. Zobrala som mu ho z ruky a zavolala taxík.
,,Prečo som nemohol ja?" zamračil sa na mňa.
,,Zlatko, je málo pravdepodobné, že by sme o jednej v noci narazili na taxikára, ktorý hovorí anglicky. A pokiaľ viem, moja dánština je lepšia ako tvoja," pokrčila som plecami.
,,Fajn." Hral sa na urazeného, no nevydržalo mu to ani kým prišiel taxík. Nastúpili sme dnu a mne sa začali zatvárať oči, tak som sa len oprela o Niallove rameno a prestala vnímať všetko okolie.

8 komentárov:

  1. Ja som vedela, že ten špeciálny hosť je Ed..ha! :) A časť bola ako vždy... D.O.K.O.N.A.L.Á! :D Ako to robíš? :)
    A ja byť tebou, tak sa pustím do písania ďalšej časti, lebo ja na meniny čakám časť špeciálne pre mňa :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, že jsi mi dala takto vědět...psaní tich našich zpráv už mi začalo chýbať :D Ináč část je skvělá, skvelá, skvelá!! Zase som sa málem rozplynula :)) Takže pokus sa dáť dalšiu co nejdřív ;)) I když já mám co říkat, že...:D Xx *El

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne to chýba... :( lebo som omylom klikla pri tej aplikácii na aktualizovať.. a tá aktualizácia je totálne na nič, lebo to otvorím, asi 2 minúty sa to načítava a potom mi zahlási, že aplikácia prestala fungovať. pokúsim sa to opraviť čo najskôr a hneď ti aj odpíšem! :3 :)
      a ďakujem, posnažím sa do konca prázdnin ešte dve, ale nič nesľubujem ;3 :)Xx

      Odstrániť
  3. uj o5 skvělé ;) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, super, super! Vau :) TOP ;) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplne dokonalo dokonalé :O *N

    OdpovedaťOdstrániť