sobota 21. septembra 2013

Dear Darlin' ♥ (teenage Dirtbag 2/2)

Pred 15 rokmi sa narodila osoba, bez ktorej by tento blog neexistoval. Osoba, ktorá je nesmierne talentovaná či už v smere hudobnom, či už v smere spisovateľskom. Osoba, s ktorou sa hádame, škriepime, ale ja pevne verím, že ma máš aj tak rada (lebo ja teba áno, aj keď to tak väčšninou nevyzerá). Si mojou oporou, si človekom, na ktorého sa vždy môžem spoľahnúť, ktorý mi vždy pomôže (keď už sme pri tej pomoci... :D zišlo by sa mi doučko zo španielčiny :D)... škoda, že si dnes nebola doma, ani včera, mám pre teba úžasný darček. :3 Ale tak si už aspoň jeho časť (toto) a dúfam,že ma nezabiješ a že nebudeš plakať. Ľúbim ťa Stylesová. ♥
p.s.: pamätáte si, keď som si na narodeniny napísala jednodielovku Teenage Dirtbag? A pamätáte si, že som vám sľúbila pokračovanie? Tak tu je. Je to písane o 5 rokov a z pohľadu Em, kto by nepochopil. Enjoyy.
p.s.s.: netuším, kedy dopíšem časť. ale snažím sa, dobre? :)Xx
- ur Lav.

*Dear Darlin'*
,,Niall, lásko, mne je to strašne ľúto, že pri tebe nemôžem byť dnes, na naše výročie. Ale vieš, že ma škola nepustí," zafňukala Lav z kuchyne. Znova skypovala s Niallom namiesto učenia. Takto Oxford nikdy nedokončí a pokiaľ nebude ticho, tak ani ja.
,,Lav, ja chápem, že ti Nialler chýba, ale niekto sa tu snaží učiť!" zakričala som na ňu po slovensky.
,,Päť minút vydrž a budem ticho. Alebo choď do izby," odkričala mi naspäť a ďalej sa rozprávala s Niallom. Zamračila som sa jej smerom, a zobrala si učebnice s notebookom do svojej izby. Sadla som si za stôl a pokračovala v učení, kým sa mi na obrazovke neobjavil prichádzajúci hovor na skype.
CurlyBanana12
Pozrela som na obrazovku, potom naspäť na učenie a potom sa pohľadom vrátil na obrazovku, kde som klikla na zelené tlačítko.
,,Hiiii," usmial sa na mňa Hazz spoza kamery.
,,Hii," odpovedala som mu. Zobrala som si notebook a presadla si na posteľ.
,,Mala si zavolať pred pol hodinou," povedal, trochu sa mračiac.
,,Mala?" opýtala som sa ho so zdvihnutým obočím.
,,Kontroluješ si niekedy SMSky?" opýtal sa a ja som sa automaticky natiahla za mobilom, ležiacim na nočnom stolíku. Vybitý.
,,Asi nie," usmiala som sa, ,,prepáč, učila som sa.
,,Dobre dobre, ospravedlnenie sa príjma," široko sa usmial a žmurkol na mňa.
,,Ako je na turné?" opýtala som sa ho.
,,Tak, ako vždy. Horan si vyvoláva s Lav, ale to asi vieš, Tomlinson s El, Zayn s Perrie a Liam so Sofiou. Ver mi, si moja jediná záchrana ako sa nezblbnúť z tých zaláskovancov," zasmial sa Harry a aj ja som sa usmiala, aj keď len slabšie. Rada by som s ním patrila medzi zaláskovancov.
,,Chýbaš mi Em," povedal po chvíli.
,,Aj ty mne Hazz," usmiala som sa na neho.
,,Viac ako si dokážeš predstaviť. Keď ťa tu nemám pri sebe, mám pocit, že sa scvoknem. Potrebujem cítiť tvoje objatia, počuť tvoje upokojujúce slová a vidieť tvoju dokonalú tvár," povedal s úsmevom. Stále mi pozeral do očí a ja som nebola schopná prerušiť ten očný kontakt.
,,Harry, nehovor také," pošepkala som.
,,Nie, poviem to. Už päť rokov. Presne päť rokov sa snažím sám seba presvedčiť, že som sa do teba nezamiloval na prvý pohľad. Už päť rokov sa snažím myslieť na niečo iné ako ty, no moc sa mi to nedarí," povzdychol si.
,,Čože?" povedala som priškrteným hlasom.
,,14. september 2013. S Lav ste sedeli v jednej cukrárni v centre Londýna. Netuším, ako Niall vystopoval, že tam budete, ale prišli sme tam a on vám dal lístky na večerný koncert. Pamätám si to presne. Pred Little Things sme vás dve vytiahli na pódium a spievali to vám. Bol to Horanov nápad, vtedy som si ťa ešte nejako extra nevšímal. Keď si tam sedela na tej stoličke, svietil na teba reflektor, všimol som si, ako úžasne vyzeráš. Bola si proste dokonalá. Potom, keď sme boli v zákulisí a ty si mi vravela, ako ma obdivuješ a čo všetko pre teba znamenám. Ak ti mám povedať pravdu, vtedy som ťa veľmi nepočúval. Len som sledoval tvoje dokonalé pery ako sa hýbu a rozmýšľam o tom, akú asi majú príchuť," dopovedal jedným dychom.
,,Hazz... Prečo si mi nič nepovedal?" opýtala som sa ho. Netušila som, čo na to mám povedať. Chalan mojich snov mi práve vyznal lásku.
,,Neviem. Možno som sa bál, možno som to v sebe potláčal a možno sa mi len páčilo naše priateľstvo. Ale povedať ti, že ťa milujem, sa mi páči oveľa viac," zasmial sa.
,,Harry.. Aj ja teba milujem. O tomto som už dlho snívala," usmiala som sa na neho.
,,Ja teba viac," žmurkol.
,,O tom dosť pochybujem," pokrútila som hlavou.
Dokázala by som sa s ním takto hádať aj do smrti.
***
,,Bré ránko," popriala mi Lav, keď som s úsmevom vyšla z izby, ,,a všetko najlepšie."
,,Ani mi nevrav," pokrútila som hlavou.
,,Náhodou, 20 máš len raz za život!"
,,To sa nehovorí. 15 máš len raz za život. Aj 18 máš len raz za život. 20 je proste... 20."
,,Ale nerob z toho takú vedu. Pozri, je sobota, tak si urobíme pohodový deň s filmami a netom, čo ty na to? Vonku aj tak leje ako z krhly, nemalo by zmysel niekde ísť."
,,Fajn," pokrčila som plecami. Rozvalila som sa na gauč, kým Lav išla urobiť popkorn do kuchyne. Na konferenčnom stolíku som mala položený mobil, ktorý párkrát zavibroval. Natiahla som sa po neho a odblokovala obrazovku.
From: Hazza ♥
Time: 10:09
Všetko najlepšie ty môj drobček. Tvoj darček je momentálne na ceste k tebe. :* H xxx
To: Hazza ♥
Time: 10:10
Ďakujem zlato a nemusel si sa obťažovať, prežila by som to aj bez darčeka. E xxxx
From: Hazza ♥
Time: 10:11
O tom pochybujem. Musím ísť. Love u. H xxxxxxx
Odložila som mobila zabalila sa do teplej deky. Lav položila na stolík dva hrnčeky horúcej čokolády a misku s popkornom. Zapli sme si Camp Rock, čo bola naša stará a už trochu otrepaná klasika. Pomedzi to sme prezerali fotky na facebooku a smiali sa z našich spolužiakov zo základnej. Jeden skončil horšie ako druhý, vážne. Všetci zostali zastrčený v tej riti sveta - na Slovensku. Len my dve sme z tamadiaľ vypadli.
,,Bože, mne sa tak nechce nič robiť," natiahla som sa na gauči. Lav sa zasmiala a prezerala si novinky na twitteri, keď jej úsmev stuhol na perách.
,,Čo sa deje?" opýtala som sa jej a hneď tam nakukla. To, čo som tam uvidela, mi vyrazilo dych.
,,Em, je tam napísané možno. Nie je to stopercentné," povedala Lav potichu.
,,Načo by to tam písali, ak by ho tam nevideli? Ak by ho nevideli nasadať do toho lietadla, tak by tam asi, kurva, nenapísali, že tam možno bol!" vykríkla som naštvane. Slzy sa mi už pustili po lícach prúdom.
,,Emuš," objala ma okolo pliec a snažila sa ma aspoň trochu utíšiť, ,,neplač, Emi. Zavoláme mu, čo ty na to?" opýtala sa a vytiahla svoj mobil. Len som slabo prikývla a sledovala ju, ako vytáča jeho číslo. Priložila si mobil k uchu a čakala.
,,Vypnutý," povedala smutne a ja som sa rozplakala ešte viac.
,,Neplač, neplač. Pozri, zavolám Niallovi, možno je Harry tam a má len vypnutý mobil," povedala mi a znova si priložila mobil k uchu. Chvíľu čakala.
,,Ahoj zlato.... No, až tak super to nie je. Počúvaj, je Harry tam?.... Hm..... Dobre..... Nejako, chápem. Pa, ľúbim ťa," pošepkala a zložila. Pozrela na mňa a ja som vedela, čo bude nasledovať.
,,Je mi to ľúto," povedala potichu a ja som sa znova rozplakla ako malá. Celá som sa triasla. Prečo práve dnes? Na moje narodeniny? Komu som čo urobila? Prečo on? Prečo?
Preležala som a preplakala na tom gauči dobré dve hodiny. Nevládala som sa poriadne nadýchnuť, len si fúkať nos a pomaly si srkať s horúceho nápoja, ktorý bol podľa Lav proti smútku najlepší. Nejako mi to bolo jedno, ale pitrebovala som doplniť tekutiny, aby som ich mohla znova vyplakať.
,,Emi, neplač," povedala potichu Lav. Pohladkala ma po hlave a ja som len potiahla nosom.
,,Čo by si robila ty, ak by sa toto stalo Niallovi?" opýtala som sa jej.
,,Asi by som sa zložila, rovnako ako ty. Ale ty si silnejšia. Vždy si bola a vždy budeš. Poď ku mne," silno ma objala a ja som jej plakala do mikiny.
,,Pssst," šepkala a hladkala ma po chrbte.
Sedeli by sme tam takto ešte dlho, ak by nezazvonil zvonček.
,,Idem otvoriť," povedala mi potichu.
,,Nie, ja idem," povedala som a postavila sa. Neviem prečo, mala som pocit, že musím ísť otvoriť ja.
,,Tak choď," kývla mi a ja som prešla k dverám. Po ceste som sa radšej nepozrela do zrkadla, lebo by som sa určite zľakla. Odomkla som dvere a otvorila ich.
Keď som zbadala človeka, ktorý za nimi stál, znova som sa rozplakala - no tento raz už od šťastia.
,,Harry," pošepla som a hodila sa mu okolo krku.
,,Ešte nikdy som nebol tak rád, že som nestihol lietadlo ako dnes," povedal a rýchlo ma pobozkal.

Happy Birthday Em. ♥ + niekoľko obrázkov. :)

3 komentáre:

  1. To je krásne napísané :)) a kamarádke prajem všetko najlapšie ;) Xx*El

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne to je:3 a Em,ešte raz happy b-day:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkné ;)))) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť